Time til TUL

-Kan alle bestille NIP-test? Gjør man det hos lege ?:) Var ikke noe snakk om dette da jeg var gravid i 2018.

Så nå at du hadde en egen tråd, leser der :D hehe

Alle kan bestille NIPT-test, men foreløpig får du det kun fra utlandet. Koster alt fra 6 500 kr til 30 000 kr++, alt ettersom hvilke undersøkelser du vil ha gjort.

Men ja, si gjerne i fra i den tråden om du skulle ha noen flere spørsmål :Heartred
 
Her i området er alt fullbooket :( fikk omsider time 8. april. Da er jeg 9+ et eller annet. Kan håpe på en avbestilling før det, for da kunne de ringe meg.

åhhh... det er over en måned til. Fatter og begriper ikke hvordan jeg skal holde ut!! Mannen skulle prøve å ringe litt rundt for meg han også. Jeg kan ikke ta så mange telefoner i arbeidstiden akkurat nå....
 
Her i området er alt fullbooket :( fikk omsider time 8. april. Da er jeg 9+ et eller annet. Kan håpe på en avbestilling før det, for da kunne de ringe meg.

åhhh... det er over en måned til. Fatter og begriper ikke hvordan jeg skal holde ut!! Mannen skulle prøve å ringe litt rundt for meg han også. Jeg kan ikke ta så mange telefoner i arbeidstiden akkurat nå....

Å nei, så utrolig frustrerende :(

Forstår deg så utrolig godt! Hadde heller ikke klart å vente så lenge ..
Håper dere får napp ett sted!!! :Heartred
 
Har som nevnt bestilt til 7+0 men kløøøør i fingrene etter å bestille tidligere.. Men redd for at det blir for tidlig. Der jeg har bestilt anbefaler de å komme fra og med 7+0 for å være sikker på utvikling, hjertelyd etc..

Er jo luksusproblem å ha så mange tilbydere av ultralyd her jeg bor så kan jo få det når som helst egentlig. Skal prøve å være tålmodig men syns tiden går SÅ sakte..
 
Er det nesten alle som har tidlig ul nå? Jeg har lyst, men tenker da rundt uke 12..
 
Eg har bestilt TUL 15.3:)
Er da 7+2, woop!
 
Jeg skal til fastlegen på tirsdag og da er jeg 4+3 og da antar jeg at han ber om at jeg får en time til tidlig ul da jeg har en historie med ex.u og sa. Men jeg er mest bekymret for om den er utenfor eller ikke. Mest sannsynlig er alt bra siden jeg får positiv 9 dpo, men frykten er der.
 
Er det nesten alle som har tidlig ul nå? Jeg har lyst, men tenker da rundt uke 12..

Det er veldig vanlig! Vil egentlig ikke kalle uke 12 for en tidlig ultralyd, da man allerede er 3 måneder på vei. Man tar jo gjerne TUL for å sjekke om det er liv der, at fosteret utvikler seg i riktig retning osv.
 
Å nei, så utrolig frustrerende :(

Forstår deg så utrolig godt! Hadde heller ikke klart å vente så lenge ..
Håper dere får napp ett sted!!! :Heartred

Var litt fortvilt da jeg skjønte at mulighetene ikke akkurat var all verden. Det gjenstår jo å se om de får noen avbestillinger, men det blir uansett ikke før uka før påske (da er jeg ca 7-8 uker).

Jeg tror nok jeg kommer til å høre med legen min om han kan henvise meg. Å være så bekymret og nervøs som det jeg er nå er jo ikke til å leve med nesten :p tviler egentlig på at jeg får, men det skader jo ikke å spørre
 
Noen som kan anbefale et bra sted i Viken/Drammen området som utfører tidlig ultralyd?:happy:
 
Jeg skal på tul 6+1 og 8+2. Og det blir nok fler enn det og:rolleyes:
 
Back
Topp