Time til TUL og OUL

Emilia

Flørter med forumet
Noen som har fått henvisning og time til TUL og OUL? Henvisning ble sendt på søndag av jordmor og fikk tildelt time i går. Det gikk overraskende fort. For min del blir TUL i uke 13+2 og 19+0. Veldig spent på å få satt endelig termindato på TUL :love017
 
Ja! Jeg fikk tildelt time samme dag som legen henviste :happy: Skal til TOUL når jeg er 13+4. OUL er jeg ikke henvist til enda, men skal til jordmor i august så kanskje hun kan henvise. Synes det er så lenge å vente, de første 12 ukene går saaakte :hilarious:
 
Har fått henvisning til 12+3 for TUL og NIPT. Får man ikke bare til neste når man er der da tro? mener det var slik sist for meg.
 
Her får vi bare time til toul, også sender sykehuset ut ny time etter denne.
Ikke blitt henvist enda da, så ikke fått en time enda
 
Fått time når jeg er 13+6 og 19+3 ut i fra mine beregninger. Var på tidlig, tidlig ultralyd i dag og ble satt tilbake i forhold til menstermin (ca. én uke tilbake)
 
Har fått henvisning til 12+3 for TUL og NIPT. Får man ikke bare til neste når man er der da tro? mener det var slik sist for meg.
Jeg tror kanskje det er litt ulikt fra sykehus til sykehus. Begge gangene har jeg fått tildelt time til både TUL og OUL i samme henvendelse.
 
Ja! Jeg fikk tildelt time samme dag som legen henviste :happy: Skal til TOUL når jeg er 13+4. OUL er jeg ikke henvist til enda, men skal til jordmor i august så kanskje hun kan henvise. Synes det er så lenge å vente, de første 12 ukene går saaakte :hilarious:
Da gikk det veldig raskt for din del også! Ja de 12 første ukene går kjempe sakte, og det at det er ferietid gjør de ekstra lange :bag:
 
Back
Topp