time til tidlig UL :D

*3 skal bli 4*

Glad i forumet
den 21 juni kl 10 skal jeg få se lille knøtte
skal bli spennende å se om det er en eller to og om alt er som det skal

Härligt!:-) Lycka till när det blir dags!

*3 skal bli 4* skrev:
den 21 juni kl 10 skal jeg få se lille knøtte
skal bli spennende å se om det er en eller to og om alt er som det skal

det blir spennende ;-) var du på tidlig ul første gangen også, ettersom du visste det var tvillinger da ? eller hva gjorde at du visste det så tidlig? jeg skal på ul 5 juni, spent på om det er en eller to selv :-P

Var på invendig ul da jeg blødde og mistet, da sa han at det var 2 stykk. Med E var jeg på ul i uke 7, 12+3

*3 skal bli 4* skrev:
Var på invendig ul da jeg blødde og mistet, da sa han at det var 2 stykk. Med E var jeg på ul i uke 7, 12+3

ok. håper du på 2 denne gangen? har du noe følelse på om det er flere? :-D

*JanuarSpire2013* skrev:

*3 skal bli 4* skrev:

ok. håper du på 2 denne gangen? har du noe følelse på om det er flere? :-D

Håper ikke på 2, men har en stooor følelse på det etter som jeg produserte tidlig hcg nå akkurat som da jeg mistet. Testet jo svakt med pos 8 og 9 dpo. Det er sykt tidlig. Og med E testet jeg ikke pos før jeg var 4+5 i følge ul. Så har en liten misstanke om 2 eller at jeg er lengre på vei. Mormor var tvilling så det er ikke unormalt om det er 2 nå :)

Så gøy :) Masse lykke til :D

Jeg skal på UL allerede neste tirsdag (5.juni). Har mistet noen ganger så skal nå få støtte til dette svangerskapet med en hormonbehandling. Håper vi får se et bankende hjerte på tirsdag :)

Back
Topp