Time til OUL

maiine

Glad i forumet
Novemberbarna 2021
Hvor lenge før får man beskjed om time? :)

Var hos legen 12+1 og da sendte han henvisning. Ikke hørt noe enda, er 16+0 neste torsdag.

Hvor lenge før får man beskjed om time? :)

Var hos legen 12+1 og da sendte han henvisning. Ikke hørt noe enda, er 16+0 neste torsdag.

Alle 4 gangene her har det gått super raskt. Men kommer vel ann på hvor man bor kanskje (Oslo her,så vil jo tro det er stor pågang) Hadde nok tatt en telefon for å høre. Kan være brevet er borte i postgangen, eller at noe annet...

Jeg var hos legen siste virkedag før ferien. 21. Desember. Fikk time i romjula. Så de må ha sendt den fra sykehuset samme dagen. Ring dem og spør, de har deg nok inne på en time. :)

Ville ringt sykehuset for å sjekke at henvisningen ikke har kommet bort.

Jeg var hos legen 13.desember. Ringte fødepoliklikken på fredag! og da satt hu i telefon opp time til meg :) Ellers hadde den vel kommet i posten en eller annen gang. Fikk time 18 januar :)

Jeg har heller ikke fått time og er 17 uker på mandag. Ringer neste uke om jeg ikke hører noe.
Ville ringt allerede over helga jeg... om ikke henvisningen er kommet frem må legen sende den på nytt. Er jo gjerne ikke så mange ledige timer heller så like greit å få meldt i fra om de ikke allerede vet du snart skal ha OUL ☺️

Back
Topp