Time til OUL

Aili

Glad i forumet
Septemberhjertene 2018
dere som har fått time til OUL:- hvor lang tid tok det fra henvisning ble sendt til dere fikk time? Jeg begynner å bli veldig utålmodig. Har ventet i snart 3 uker på dato for time:confused: Er det normal ventetid?

Har ikke blitt bestilt til meg ennå, skal ikke til lege på første svk før neste fredag. Regner med det blir fixa da.
Men tre uker høres lenge til, ring den som henviste deg å spør, eller dit den ble sendt.

Har ikke blitt bestilt til meg ennå, skal ikke til lege på første svk før neste fredag. Regner med det blir fixa da.
Men tre uker høres lenge til, ring den som henviste deg å spør, eller dit den ble sendt.

Har vært inne på minhelse.no nå å der står det at henvisningen var ferdig behandlet 5. februar. Den ble sendt til sykehuset fra jordmor 31. januar. Kanskje jeg gir det ut denne uka før jeg ringer. Synes bare det tok litt vel lang tid:dontknow

Sist venta jeg sånn uendelig lenge. Sikkert nærmere en
Måned fra henvisning var sendt. Hørte ingenting så ringte sylehuswt å ble satt over til riktig sted og da fant de en bunke med henvisninger (inkl min) de ikke hadde sett på enda pga jul. Tror jeg ringte i romjula eller rett over nyttår. Etter den samtalen tok det noen dager før jeg fikk timen. Så bare ring så får du fortgang.

Jeg har fått allerede! :Heartred
Tok bare knapt en uke.
Håper du får svar snart. :happy:

Sist venta jeg sånn uendelig lenge. Sikkert nærmere en
Måned fra henvisning var sendt. Hørte ingenting så ringte sylehuswt å ble satt over til riktig sted og da fant de en bunke med henvisninger (inkl min) de ikke hadde sett på enda pga jul. Tror jeg ringte i romjula eller rett over nyttår. Etter den samtalen tok det noen dager før jeg fikk timen. Så bare ring så får du fortgang.

Gir det et par dager, ringer til slutten av uka om den enda ikke har kommet. Er litt stress, for jeg skal reise bort et par uker akkurat i uke 19-20 av svangerskapet. Timen må flyttes hvis de setter meg opp akkurat da:oops:

Jeg var på første kontroll for en uke siden. Fikk innkalling på onsdag, altså to dager tok det her. [emoji23]

Har vært inne på minhelse.no nå å der står det at henvisningen var ferdig behandlet 5. februar. Den ble sendt til sykehuset fra jordmor 31. januar. Kanskje jeg gir det ut denne uka før jeg ringer. Synes bare det tok litt vel lang tid:dontknow
Brev kan bli borte i posten, det har jeg opplevd fler ganger. Når den var ferdig behandlet 5 feb, syns jeg det er rart du ikke har fått den ennå.

Tok 2-3 uker før jeg fikk brevet.

Har ikke fått den i posten, men fikk dato på mail rett etter legetimen [emoji106] ble overrasket at d gikk så fort! Skal i uke 20 [emoji4]

4 dager etter legen bestilte.

Hvis den ble behandlet 5.februar burde jo brevet ha kommet frem nå. Ville ringt.

Mitt ble sendt med postgang en torsdag, behandlet fredag uka etter og kom i posten på tirsdagen.

Back
Topp