Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke blitt bestilt til meg ennå, skal ikke til lege på første svk før neste fredag. Regner med det blir fixa da.
Men tre uker høres lenge til, ring den som henviste deg å spør, eller dit den ble sendt.

Sist venta jeg sånn uendelig lenge. Sikkert nærmere en
Måned fra henvisning var sendt. Hørte ingenting så ringte sylehuswt å ble satt over til riktig sted og da fant de en bunke med henvisninger (inkl min) de ikke hadde sett på enda pga jul. Tror jeg ringte i romjula eller rett over nyttår. Etter den samtalen tok det noen dager før jeg fikk timen. Så bare ring så får du fortgang.
Jeg har fått allerede!
Tok bare knapt en uke.
Håper du får svar snart.![]()
Brev kan bli borte i posten, det har jeg opplevd fler ganger. Når den var ferdig behandlet 5 feb, syns jeg det er rart du ikke har fått den ennå.Har vært inne på minhelse.no nå å der står det at henvisningen var ferdig behandlet 5. februar. Den ble sendt til sykehuset fra jordmor 31. januar. Kanskje jeg gir det ut denne uka før jeg ringer. Synes bare det tok litt vel lang tid![]()
Brev kan bli borte i posten, det har jeg opplevd fler ganger. Når den var ferdig behandlet 5 feb, syns jeg det er rart du ikke har fått den ennå.
Hvis den ble behandlet 5.februar burde jo brevet ha kommet frem nå. Ville ringt.Har vært inne på minhelse.no nå å der står det at henvisningen var ferdig behandlet 5. februar. Den ble sendt til sykehuset fra jordmor 31. januar. Kanskje jeg gir det ut denne uka før jeg ringer. Synes bare det tok litt vel lang tid![]()
Hvis den ble behandlet 5.februar burde jo brevet ha kommet frem nå. Ville ringt.
Mitt ble sendt med postgang en torsdag, behandlet fredag uka etter og kom i posten på tirsdagen.