Time til oul

Veslejenta88

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Sensommerbarna 2019
Er jeg den eneste som ikke har fått det? Er 3 uker siden jeg var hos legen og ikke fått brev ang time enda. De nektet å ta blodprøver av meg da og skal det om over en uke. Må jeg vente til det er gjort før legen bestiller time? I så får får jeg time til oul ganske seint.

Jeg ville ringt til legekontoret og hørt om de har sendt henvisning til oul. Og evt ringt sykehuset. Legen min hadde glemt det så bestilte time til oul via tlf med sykehuset :)

Jeg ville ringt til legekontoret og hørt om de har sendt henvisning til oul. Og evt ringt sykehuset. Legen min hadde glemt det så bestilte time til oul via tlf med sykehuset :)
Ja tenkte det jeg også. Men det som er så irriterende er at han greide å ordne det sist og er vel ett halvt år siden jeg sendte inn klage på han pga at han ikke greide å følge opp noe eller høre på noe.

Bytte lege? Hvor langt er du når du skal ta blodprøvene? Jeg fikk beskjed om å vente til jeg var 12 fullgåtte uker, men da skal det jo gå bra!!

Bytte lege? Hvor langt er du når du skal ta blodprøvene? Jeg fikk beskjed om å vente til jeg var 12 fullgåtte uker, men da skal det jo gå bra!!
Er ingen leger med 2 ledige i kommunene. Vil jo ha med meg datteren min. Ja var 11 uker når jeg var der og kommer til å være 15+4 når prøven blir tatt. Prøven skal taes før uke 16.

Men er teit hvis han ikke har bestilt time og en feil de gjorde der. Jeg ba om time til etter ferien men de sa det var for sent og jeg måtte ha den når jeg var 11 uker. Men går fint etter ferien og var feil før.

Back
Topp