Time til oul

Lillesnille:)

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Jeg er 8+4 i dag, men skulle egentlig hatt en i slutten av september som jeg mistet. Men nå fikk jeg en sms fra sykehuset med påminnelse om oul i morgen (trodde legen avbestilte den). Jeg har lyst til å gå å ta den timen alikevel hehe, men da blir de vel sure? De regner jo med at jeg er ca 19 uker på vei..

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

Det kan du jo ikke? Hadde ringt dem jeg.

Sent from my iPhone using BV Forum

Hehe nei kommer ikke til å gjøre det, men det frister siden jeg må bestille time der snart alikevel hehe

Må bekrefte termin siden jeg ikke har hatt mensen, og da blir jeg sendt til samme sted :)

Må bekrefte termin siden jeg ikke har hatt mensen, og da blir jeg sendt til samme sted :)

Ring å hør..Er jo mulig du får bruke den timen likevel i m du må dit uansett for å fastsette hvor langt du er;)

Ring å hør..Er jo mulig du får bruke den timen likevel i m du må dit uansett for å fastsette hvor langt du er;)
Ja er jo verdt et forsøk men regner med jeg må ha henvisning fra legen og dit skal jeg ikke før senere i uken.

Ja er jo verdt et forsøk men regner med jeg må ha henvisning fra legen og dit skal jeg ikke før senere i uken.

Skader ikke å høre uansett;) Om dem tar innvendig også da for d er jo d dem gjør så tidlig

Back
Topp