Time til oul fra st olavs

En tråd i 'Oktober 2020' startet av Isla, 31 Mar 2020.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Isla Elsker forumet Marsipanene 2019 Oktoberlykke2020❤ ❤️ Februarskattene 2019 ❤️

Får man svar om tildelt time via post eller helsenorge sin nett side?

2. Siadle Forumet er livet Tilgangsansvarlig Vi som prøver :) Junilykke2018

Via post. Du får også et skjema du skal fylle ut og ta med.

3. Yummy_mummy Februar 2014 Miss Gode Råd <3 Februar 2014 - Skjult forum Septemberlykke 2016 VIP Oktoberlykke2020❤

Jeg sjekket «pasientjournal» på helsenorge og der lå brevet fra føden. Noen dager senere kom det i posten

4. Extra Glad i forumet Oktoberlykke2020❤ Oktoberfruene 2018

Jeg har fått fra stolav i posten i de andre svangerskapene:)

5. Lilutta Elsker forumet Oktoberlykke2020❤

Hvilket skjema er dette? Får ikke det der jeg skal føde :pompus:

6. Siadle Forumet er livet Tilgangsansvarlig Vi som prøver :) Junilykke2018

Man fyller inn tidligere svangerskap, antall fødsler, størrelse på barna, om de lever friskt. Om man røyker/drikker, har tatt folat før/under svangerskap, om man brukte prevensjon før svangerskap etc.

7. Lilutta Elsker forumet Oktoberlykke2020❤

Dette står jo på helsekortet?

8. Siadle Forumet er livet Tilgangsansvarlig Vi som prøver :) Junilykke2018

Ja, men dette er et eget skjema som legges i journalen på St.Olavs.

• Liker Liker x 1
  9. Yummy_mummy Februar 2014 Miss Gode Råd <3 Februar 2014 - Skjult forum Septemberlykke 2016 VIP Oktoberlykke2020❤

Rart. Dette fylte legen ut elektronisk og står på helsekortet. Sykehuset fikk kopi av helsekortet når vi søkte om fødeplass.

10. Siadle Forumet er livet Tilgangsansvarlig Vi som prøver :) Junilykke2018

Her søker man ikke om fødeplass. Men vi fyller altså ut dette skjemaet til OUL, som legges ved journalen.

• Liker Liker x 1
  11. Extra Glad i forumet Oktoberlykke2020❤ Oktoberfruene 2018

Forskjellig sykehus, forskjellige rutiner.. Man kan også skrive på ønsker/tanker for fødsel og hvordan man har opplevd evt tidligere fødsler. Litt som et fødebrev.

• Liker Liker x 1
  12. Isla Elsker forumet Marsipanene 2019 Oktoberlykke2020❤ ❤️ Februarskattene 2019 ❤️

Fikk svar via nettet i dag :) Blir sendt helt til Orkanger :(

13. Extra Glad i forumet Oktoberlykke2020❤ Oktoberfruene 2018

Jeg fikk også oul på orkanger, bor i en kommune øst for trondheim:)

• Optimistisk Optimistisk x 1
  14. Isla Elsker forumet Marsipanene 2019 Oktoberlykke2020❤ ❤️ Februarskattene 2019 ❤️

Håper situasjonen bare er slik at sambo får bli med, da er det liksom helt greit:happy:

15. Extra Glad i forumet Oktoberlykke2020❤ Oktoberfruene 2018

Foreløpig ser det dårlig ut, men mye kan forandre seg til mai:)

16. Isla Elsker forumet Marsipanene 2019 Oktoberlykke2020❤ ❤️ Februarskattene 2019 ❤️

Ja vi må ha håp :angelic:

• Enig Enig x 1
  17. Denlillespurven Blir kjent med forumet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️

Sniker fra August!
    Jeg ble også sendt til Orkanger (bor 2 minutter fra St Olavs) og jordmor der sa at de aller fleste fra Trondheim nå blir sendt dit til OUL siden det er et «rent» sykehus da de ikke behandler noen smittede der. Jordmødrene der pendler fra St Olavs og det var en hyggelig opplevelse, selvom det ble via facetime til samboer:)

• Liker Liker x 1
    • Informativ Informativ x 1
  18. Isla Elsker forumet Marsipanene 2019 Oktoberlykke2020❤ ❤️ Februarskattene 2019 ❤️

Ja men da er det veeeldig forståelig og litt enklere å forstå også :) Tenker jeg ringer å prøver å få timen på en fredag sånn Just on case sambo får bli med i Mai :) Da har jeg uansett sjåfør og myyyye enklere å komme seg dit :) Takk for svar ❤️

Del denne siden