Time til oul fra st olavs

Isla

Elsker forumet
❤️ Februarskattene 2019 ❤️
Marsipanene 2019
Oktoberlykke2020❤
Får man svar om tildelt time via post eller helsenorge sin nett side?
 
Via post. Du får også et skjema du skal fylle ut og ta med.
 
Får man svar om tildelt time via post eller helsenorge sin nett side?
Jeg sjekket «pasientjournal» på helsenorge og der lå brevet fra føden. Noen dager senere kom det i posten
 
Jeg har fått fra stolav i posten i de andre svangerskapene:)
 
Hvilket skjema er dette? Får ikke det der jeg skal føde :pompus:

Man fyller inn tidligere svangerskap, antall fødsler, størrelse på barna, om de lever friskt. Om man røyker/drikker, har tatt folat før/under svangerskap, om man brukte prevensjon før svangerskap etc.
 
Man fyller inn tidligere svangerskap, antall fødsler, størrelse på barna, om de lever friskt. Om man røyker/drikker, har tatt folat før/under svangerskap, om man brukte prevensjon før svangerskap etc.
Dette står jo på helsekortet?
 
Man fyller inn tidligere svangerskap, antall fødsler, størrelse på barna, om de lever friskt. Om man røyker/drikker, har tatt folat før/under svangerskap, om man brukte prevensjon før svangerskap etc.
Rart. Dette fylte legen ut elektronisk og står på helsekortet. Sykehuset fikk kopi av helsekortet når vi søkte om fødeplass.
 
Rart. Dette fylte legen ut elektronisk og står på helsekortet. Sykehuset fikk kopi av helsekortet når vi søkte om fødeplass.

Her søker man ikke om fødeplass. Men vi fyller altså ut dette skjemaet til OUL, som legges ved journalen.
 
Rart. Dette fylte legen ut elektronisk og står på helsekortet. Sykehuset fikk kopi av helsekortet når vi søkte om fødeplass.
Forskjellig sykehus, forskjellige rutiner.. Man kan også skrive på ønsker/tanker for fødsel og hvordan man har opplevd evt tidligere fødsler. Litt som et fødebrev.
 
Fikk svar via nettet i dag :) Blir sendt helt til Orkanger :(
 
Jeg fikk også oul på orkanger, bor i en kommune øst for trondheim:)

Håper situasjonen bare er slik at sambo får bli med, da er det liksom helt greit:happy:
 
Fikk svar via nettet i dag :) Blir sendt helt til Orkanger :(
Sniker fra August!
Jeg ble også sendt til Orkanger (bor 2 minutter fra St Olavs) og jordmor der sa at de aller fleste fra Trondheim nå blir sendt dit til OUL siden det er et «rent» sykehus da de ikke behandler noen smittede der. Jordmødrene der pendler fra St Olavs og det var en hyggelig opplevelse, selvom det ble via facetime til samboer:)
 
Sniker fra August!
Jeg ble også sendt til Orkanger (bor 2 minutter fra St Olavs) og jordmor der sa at de aller fleste fra Trondheim nå blir sendt dit til OUL siden det er et «rent» sykehus da de ikke behandler noen smittede der. Jordmødrene der pendler fra St Olavs og det var en hyggelig opplevelse, selvom det ble via facetime til samboer:)

Ja men da er det veeeldig forståelig og litt enklere å forstå også :) Tenker jeg ringer å prøver å få timen på en fredag sånn Just on case sambo får bli med i Mai :) Da har jeg uansett sjåfør og myyyye enklere å komme seg dit :) Takk for svar ❤️
 
Back
Topp