Time til OUL :D

Er ikke det tidlig? Eller er det jeg som henger så langt etter

Sist gang fikk jeg time og ble satt tilbake til 16+6 og da ville de ha meg inn etter uke 18 pga noen mål de trengte. Men er det for tidlig får du ho bare en ny time :)

Så kjekt:) jeg har fått time til oul i slutten av august, da er jeg 17+4 på vei <3

Last edited:
Jeg har fått time til oul 13.9, da er jeg 18+4 :)

Jeg har ikke vært på første kontroll enda grunnet alvorlig sykdom i nær familie. Er 13+2 i dag og føler det haster litt med å komme meg på kontroll for å bli henvist. Men må være her når det er så alvor, så får bare ta kontrollen etter krisen er over.... :(

Jeg har ikke vært på første kontroll enda grunnet alvorlig sykdom i nær familie. Er 13+2 i dag og føler det haster litt med å komme meg på kontroll for å bli henvist. Men må være her når det er så alvor, så får bare ta kontrollen etter krisen er over.... :(
Dra bare på en lab eller viss krisen er på sykehus? så kan du be de på gyn om å ta blodprøvene av deg? Forklare situasjonen liksom :) eneste viktige på første kontroll! OUL time får du uansett i de ukene du skal :) håper ting ordner seg og blir bedre <3

Oi spennende :) Har ikke rota meg til å bestille time til første kontroll enda jeg... 9+4

Når har du termin? :) jeg har termin 1 februar :) skal i slutten av august jeg også :D

Legen sier 31 januar (mens termin ut fra 28 dagers syklus. Min er lengre) - men det stemmer ikke ;p da må jeg isåfall ha blitt gravid med en fiktiv postmann eller noe da mannen var bortreist med jobben. Haha ;p

Har termin ca 4-5 februar:) får se hva oul sier :) er MAKS 13+0 på vei idag med termin 3 (?) Februar :)

Back
Topp