time til ordnær ul...

Tuttlå

Flørter med forumet
i dag kom timen til ordinær ultralyd i posten...wæææ d begynne sakte men sikkert å gå opp for me nå...:)

Hærlig!! Jeg har også fått time ut i mai...  blir stas!!  Skal dere vite kjønnet?

Ikke vært hos legen enda så har heller ikke fått time til ul. Men vil vite kjønnet ja. Veldig nysgjerrig:)

skal i slutten av mai jeg :) Vi visste ikke sist og kunne tenkt meg å ikke visst denne gangen også, men jeg er blitt nedstemt :/ så vi får se om jeg klarer å overtale samboer til å ikke vite :)

Glede meg sykt til å få brevet i posten! Håpe bare at min andre halvdel e hima fra nordsjøen då!!

Jeg første uka i Mai :) 
Men skal til tidlig Ul 27/3 for sjekk av livmor og morkake og da får vi selvsagt se den lille skapningen som ligger i magen min :) :)

Åh, jeg vil å ha brev!!

Har ikkje vore til lege ennaa, saa har ikkje faatt noko tid til UL, men eg trur nok at eg tar privat UL naar eg kjem heim igjen til England.

jeg har heller ikke fått noe brev,men har heller ikke vert med legen, skal til legen på mandagen:) jeg også håper min bedre halvdel e hjemme fra sjøen. . han har so utrolig lyst til å vere med

Fikk innkalling til ul i går, så 8.mai braker det løs! Vil gjerne vite kjønn, selv om det ikke har noen stor betydning hva det blir. Syns bare det er koselig..:)
Vi var heldig å få se Knerten på første kontroll hos legen tidligere denne uka da..

yr^ skrev:
Glede meg sykt til å få brevet i posten! Håpe bare at min andre halvdel e hima fra nordsjøen då!!

Gleder meg til jeg får min og, og håper min bedre halvdel er hjemme også :)

Back
Topp