Time til ordinær ultralyd

En tråd i 'April 2020' startet av Katy, 5 Okt 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Katy Glad i forumet Påskekyllingene 2020

Har dere fått time? Selv så har jeg fått time 19/11. Er da18+6 :happy:

2. Lino Forelsket i forumet Påskekyllingene 2020

Ja, har fått time når jeg er 19+3. Skal dagen etter deg. :)

3. Fra3til4 Betatt av forumet Påskekyllingene 2020

Jeg har fått time når jeg er 20+4:)

4. Stjernefrø Glad i forumet Påskekyllingene 2020 Assistert-jentene

Har time 5/11 når jeg er 19+2:)

5. Ugla95 Forelsket i forumet Påskekyllingene 2020

Fått når jeg er 19+3 :)

6. AlleGodeTingErFire Betatt av forumet

7. AnLinnea Elsker forumet Himmelbarn Påskekyllingene 2020

8. Mams32 Glad i forumet Påskekyllingene 2020 Vårspirene 2021

17+0

9. Thoane Betatt av forumet Påskekyllingene 2020

Jeg er 11+5 og ikke fått innkalling enda. Hvor mange uker var dere da dere fikk brev? :)

10. Lino Forelsket i forumet Påskekyllingene 2020

Mitt kom på fredag, da var jeg 12+4. Men tror når man får brevet avhenger mer av når man søker og ikke minst hvor man søker. Det gikk nesten to uker fra jordmor søkte til jeg fikk innkallingen.

• Liker Liker x 1
  11. Pissi87 Forelsket i forumet Påskekyllingene 2020

Jeg blir oppgitt (har egentlig vært det en stund) over fastlegen min. Var på svangerskapskontroll mandag, men enda ikke fått innkallelse til OUL. Når han henviste meg tidlig kom det elektronisk samme dag. I tillegg er det komplett umulig å komme gjennom på telefon. Sendte derfor ei melding til kontoret etter legetimen, om at var slik at legen hadde henvist meg. De svarte bare: "Ja, det er lege som henviser deg". Hvor lang tid tok det før dere mottok time?

12. Namia Glad i forumet Påskekyllingene 2020 Aprillykke 2017

Jeg fikk beskjed om at de ikke fikk sende henvisning før jeg hadde passert 12+0 (SUS). Pga utsettelse fra legekontoret side, fikk jeg ikke time til første svangerskapskontroll hos lege før jeg er 13+4. Blir derfor ikke sendt henvisning før den tid.

Får vell bare smøre meg med tålmodighet

13. AprilMamma2020 Forelsket i forumet Påskekyllingene 2020

Jeg var på svangerskapskontroll i. uke 8+6. Hun skulle sende henvisning til TUL OG OUL, men har bare fått til TUL som jeg var på mandag som var. Mulig de ventet med innkalling til OUL til etter det? Forrige svangerskap fikk jeg innkalling etter 1 uke. Da hadde jeg også første kontroll i uke 8. Skal tilbake på kontroll i uke 13, så får høre med henne da om jeg ikke har hørt noe :)

14. Katy Glad i forumet Påskekyllingene 2020

Her sendte legen henvisning på mandag. Var da 11 + 5. Fikk melding på helsenorge på fredag, så gikk raskt :happy:

15. Pissi87 Forelsket i forumet Påskekyllingene 2020

Ja, ikke sant. Det gjorde jeg og når han henviste meg første gang til TUL. Jeg var 12+3 når jeg var på svangerskapskontroll. Antar at han har glemt det denne gangen.

16. Katy Glad i forumet Påskekyllingene 2020

Men du kan vel se på henvisninger inne på helsenorge? Vil stå der om du har blitt henvist :)

17. Pissi87 Forelsket i forumet Påskekyllingene 2020

Står ingenting der. Har sjekket.

18. Katy Glad i forumet Påskekyllingene 2020

Da har nok ikke legen sendt.

• Enig Enig x 1
  19. 1991solsikke Glad i forumet Påskekyllingene 2020

18+4, 1 november her :) fikk time to dager etter lege henviste på første svangerskapskontroll.

20. AprilMamma2020 Forelsket i forumet Påskekyllingene 2020

Men er det ikke bare helse nord og vest som får sett det i helsenorge nå?

• Enig Enig x 1

Del denne siden