Time til ordinær ultralyd

Krysén

Forelsket i forumet
Juhuu, da har jeg fått time til ordinær ultralyd, skal i begynnelsen av juli :D

Rart, for akkurat nå føler jeg meg ikke så veldig gravid, nokså fin i formen.. Så det er bare så rart å tenke på at jeg faktisk er gravid :)

Flere som har fått time eller som går å venter på brev i posten?
 
Var hos legen idag, så han sendte en henvisning til tbg sykehus. Så vi venter spent :)
håper jeg får i slutten av juni. Har så lest å se hva som er inni der, så kanskje det går mer opp for meg at jeg er gravid :)

blir spennende :) masse lykke til :)
 
Jeg skal 4 juli ;)
 
Jeg har fått time i slutten av juli :)
 
Var på kontroll forrige uke.. da ble henvisningen sendt.. Så kommer vel en dag I nærmeste fremtid :) spennende :)
 
Fikk brev for... tja... et par uker siden, tror jeg. Fikk time 8.juli. gleder meg vilt! :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Hvor lang tid gikk det fra du var på kontroll til du fikk brev i posten?
Venter i spenning, var på kontroll torsdag i sist uke og klarer nesten ikke vente med å få brevet i posten :D
 
Her var jeg hos legen 15. mai og brevet havnet vel i postkassen 24. mai om jeg husker riktig :) det gikk rett over en uke hvertfall
 
Hos meg tok det nesten 5 uker før jeg fikk brevet om når jeg skal på UL. Skal på UL 22 juli :D Gleder meg så utrolig masse ^^,
 
Gratulerer :D vi har fått time til ordinær ul den 25 juli :) :)
 
Eneste som er litt kjedelig er at jeg har fått time når jeg er ca sånn 19+2, det er så lenge til :p jaja.. tok jo privat ultralyd nå nettopp, så får vel bare vente :)
 
Skal 8 juli jeg. Er vel rundt 19 uker da.
 
Skal 11. Juli og kan nesten ikke vente!! :D gleder meg så voldsomt! :) har vært på tidlig UL og syns det var helt fantastisk, så vi gleder oss masse til å se lille gullet vårt igjen! Og ikke minst finne ut om det er en mini me eller daddy jr som ligger og spreller her inni :D
 
Back
Topp