Time til ordinær ultralyd?

huzky

Gift med forumet
Har dere fått time til ordinær ultralyd?

Forrige gang gikk det så fort, så nå går jeg og venter og venter på time til ordinær UL :)
Andre fått / ikke fått?

Har ikke fått, har ikke vært til kontroll enda heller da. Regner med jeg får time til o.ul på torsdag når vi skal på sykehuset for en ny sniktitt!:)

Jeg har heller ikke fått time enda. Men vet at henvisningen er sendt til sykehuset.
Så for nok bare smøre meg med tollmodighet. Hvor langt er du kommet uti svangerskapet?

Jeg har fått :) Fikk nesten med en gang etter første kontroll. Skal 8. september, gleeeder meg!! :)

Papirene mine blir sendt til sykehuset i dag, så jeg regner med at jeg får time ganske raskt etter at de har mottatt skjemaet. Jm skrev på telefonnr mitt så de kunne ringe hvis de ville ha meg inn raskt:-) Gleder meg veldig, og gruer meg.. Er så redd for at ikke alt skal være i orden med lille, men jeg må bare innstille meg på at det er en frisk liten baby der inne...

Hvis det er lenge siden henvisningen er sendt burde du ringe sykehuset og høre.. Jeg måtte ringe selv.. En henvisning skal behandles innen 30 dager... Hadde gått mye lenger for meg.. Dessverre noe surr her i gården..

Var på kontroll veldig tidlig pga at jeg ikke visste terminen.

Legen sendte da henvisning til sykehuset med en gang, så jeg skulle få time tidlig nok.

Fikk brev ganske fort og skal allerede neste tirsdag :)

Stemmer det hun på tidlig ul sa, er jeg da akkurat 17 uker på vei :)

Fikk time rett etter jeg var 12 uker. Så gleder meg stort til 5september:)

Jeg fikk innkallelse 3 dager etter første sv.kontroll, og skal allerede nå på torsdag! :-)

Jeg har fått for lenge siden. Tok ikke lange tiden etter første kontroll :) Skal den 7 september, så teller ned:D

Jeg sendte brev til Rikshospitalet og søkte om fødeplass dagen etter jeg fikk positiv test (da var jeg 4 uker akkurat).

Gikk litt over en uke så fikk jeg time, og det er 12. september.
Gleder meg!

Henvisinga ble sendt idag, så da får jeg vel brev i posten i neste uke håper jeg! :)

Back
Topp