Time til ordinær UL....

• Trådstarter Trådstarter JuniSpireGammel
  • Opprettet Opprettet
J

JuniSpireGammel

Guest
...31.12.2012.. kl 10.30!!
Jadda.. på nyttårsaften! Trodde ikke det var mulig, men har hørt flere som har fått det nå, så da stemmer det nok ;)

Men spørs nok om jeg ikke må ta en liten telefon for å spørre alikevell... 

NÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ!1

ÅÅÅÅH, Så spennende.
legen min sendte henvisninga på mandagen, så kaaanskje jeg får brev snart om time jeg å??

virker som det er håp :D

Så moro å få før nyttår da:) Stemmer nok! Er jo åpent frem til 12 

Jeg har fått min 28 november når jeg kun er 13 uker på vei! :( Jeg syns det er alt for tidlig hvis det er kun denne ene jeg får... Skal ta det opp med legen min når jeg skal på time nå neste fredag. 

Noen flere som har fått time så tidlig? Det står også i papirene at timen ikke kan byttes pga stor pågang. 

Dersom du bare er 13 uker på vei under ul. Så vil du nok få en til. For det er for tidlig å ta mål og slikt da. Så da får du 2 ultralyder tenker jeg :-)

Åååå, så arti :) :) :) Går å veinte på brev her å, e så spennende :)

Har fått time 29. Januar.... Føler det er en evighet til.... Prøve å bestille en time privat til om halvanne uker, når mannen kommer hjem og før vi drar på ferie;)

Ja jeg syns å det var veldig tidlig :) Satser på på 2 ul da! :) Men skal uansett høre hva legen min sier om det neste uke, hun sa jeg kom til å få ul i januar og det stemmer jo med ukene.

sååå kult. :D Stemmer nok, for er jo vanlig dag frem til 12. :)

Jeg har fått time 21 desember. da er jeg 18+1  :D  Flott førjulsgave.

Lissy86 skrev:
Jeg har fått min 28 november når jeg kun er 13 uker på vei! :( Jeg syns det er alt for tidlig hvis det er kun denne ene jeg får... Skal ta det opp med legen min når jeg skal på time nå neste fredag. 

Noen flere som har fått time så tidlig? Det står også i papirene at timen ikke kan byttes pga stor pågang. 

Jeg har fått 3 des ! Skjønner ikke hvorfor jeg fikk så tidlig ?

Back
Topp