Time til jordmor

2barnsmammæ

Forelsket i forumet
Skal til jordmor i morgen og kom plutselig på at jeg har glemt å spørre om jeg skal ha med urinprøve... Noen som vet?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

ja, synes å huske man skal det :) jm sjekker det samme som legen :)

Jeg har fått beskjed om å ha med urinprøve til hver time hos jordmor :)

Kos deg hos jordmoren i dag (jeg synes i allefall jordmortimene er veldig koselige)! :)

Jordmor snakker og spør som regel så mye at n¨r du kommer inn så får du ikke tid til å lure på det hehe :p
Elller slik var det i hvert fall når jeg hadde første time hos jm.
Til neste time har jg skrevet opp en masse ting som jeg gjerne vil snakke om :)

Ble en fin samtale med jordmoren idag. Fikk høre hjerteslagene og hun viste meg hvor jeg kunne kjenne babyen med hendene. Det var litt koselig for hadde ikke trodd jeg kunne kjenne henne enda ;-)

Ble en fin samtale med jordmoren idag. Fikk høre hjerteslagene og hun viste meg hvor jeg kunne kjenne babyen med hendene. Det var litt koselig for hadde ikke trodd jeg kunne kjenne henne enda ;-)

Så bra timen ble vellykka :) hjertelyd er så koselig :) Gleder meg til det jeg også, må bare få ut fingern å betille time :p

Så bra det ble en trivelig opplevelse!! Skal prøve å få meg jordmortime igjen til uka jeg, for må ordne papirene til NAV om svangerskapspenger.... Og gleder meg masse! :)

Det skulle vi gjøre når jeg er i uke 28, synes det hørtes lenge ut jeg. Men får håpe Nav ikke er så treige ;-)

Det skulle vi gjøre når jeg er i uke 28, synes det hørtes lenge ut jeg. Men får håpe Nav ikke er så treige ;-)

Jeg skal ha svangerskapspenger fra uke 25 for deler av jobben min da det er forbundet med risiko for fosteret og for stor belastning for meg å stå i akkurat den jobben etter det (standard prosedyre egentlig), så da må vi nesten ordne det før da..... :)

Back
Topp