Time på sykehuset

Oisann4

Betatt av forumet
På mandag skal jeg ha time på sykehuset, samtale med lege pga gravid på prevansjon og fordi mannen og jeg er temmelig uenige. Så da blir det en sjekk i forhold til hvordan ståa er og om de finner den spiralen og hva vi vil. Jeg vet jo hva jeg vil og hva mannen ikke vil men er jo også redd noe er galt f.eks. Kjenner jeg er nervøs og spent. Tegnene er jo her men har gått igjennom tre ma og sa før så vet hvor fort ting kan skje og deg sitter dypt i meg. Mye derfor jeg vil beholde også. Klarer ikke tanken på det motsatte. Måtte bare få ut litt frustrasjon og tanker. Får ikke sove... Enda så trøtt jeg er
 
Stor klem ♡ Jeg vet godt hvordan du har det. Mannen og jeg var der i 2009. Eneste jeg kan si er at DU vet hva som er riktig å gjøre. Dere greier det alltid :) Dere angrer ikke på barna dere fikk, men de dere ikke fikk ♡
 
Uff for en vond situasjon å være i når man ikke er enig. Jeg istemmer med hun over her :) Man vil aldri angre på barna man får. De er en gave uansett og mannen din vil nok våkne. ikke ta valg for hans del, kjenn på følelsene dine
 
Nei, vet vi ikke kommer til å angre på ett barn til men vi har jo allerede tre så det blir fort litt mer hektisk og ansvar med 4! jeg forstår jo mannen men skulle ønske han kunne forstå meg litt mer også
 
Back
Topp