Time på mandag på sykehuset :)

Nutte87

Forumet er livet
Desemberskatter 2016
Jeg har fått time på sykehuset til mandagen pga blodsukkeret mitt :) som nevnt før, så sliter jeg med føling pga kroppen min sender ut for mye insulin etter slankeoperasjonen min. Sto at jeg skulle ha time med lege. Noen som vet hva jeg kan forvente ved en slik time? :)
 
Har time i dag kl 13 og er veldig spent :) aner ikke hva denne timen helt vil inneholde :p
 
Aner ikke hva du kan forvente på kontroll, men lykke til :)
 
Da har jeg hatt timen! Hadde en flott samtale med legen som også tok en ny UL med vekstestimering. Hun fikk avvik på 0%. Det er flott det! Men syns det er rart at man kan gå fra -9% til 0% på nesten 3 uker :p frøkna satt med rompa ned nå, men tyder på at hun har god plass å bevege seg på enda :) tok også flere blodprøver. Blant annet langtids blodsukkeret mitt :)
 
Er 2 uker siden forie vekst estimering og ikke 3 :p
 
Fikk tlf nå. Langtids blodsukkeret mitt var på over 5, så det var bra og det samme var blodprosenten min :) men blodsukkeret mitt når de tok prøven var på 2.8 og det syntes hun var litt laft, noe jeg er enig i og jeg kjente at jeg var på vei til å få føling. Så viktig å alltid ha noe druesukker med meg, spise ofte og så blodsukkerstabilt som mulig og si i fra når jeg skal ha samtale 3 november. Greit at de vet at jeg sliter med dette som sen dumping og kan gi meg sånt intravenøst under fødselen :) har igjen et veldig godt inntrykk av drammen :D
 
Da har jeg hatt timen! Hadde en flott samtale med legen som også tok en ny UL med vekstestimering. Hun fikk avvik på 0%. Det er flott det! Men syns det er rart at man kan gå fra -9% til 0% på nesten 3 uker :p frøkna satt med rompa ned nå, men tyder på at hun har god plass å bevege seg på enda :) tok også flere blodprøver. Blant annet langtids blodsukkeret mitt :)
De små vokser jo litt i rykk og napp, også kan de jo ha målt litt feil :)
 
Back
Topp