Time på legevakta jeg..

*Laila*

Forumet er livet
Etter jeg sto opp kl 11 i dag har jeg hatt smerter fra livmorhalsen.Jeg har jo svak livmorhals,men har fått på cerclage denne gang.Så jeg er veldig engstelig for om livmorhalsen prøver å åpne seg eller no'.Jeg tok hvertfall å ringte legevakta nettopp,og fikk time kl 18.Jeg gruer meg kjempemasse,men samtidig så reagerte jeg med en gang hvertfall istedenfor å gå med det[&:]

Lykke til, Det går sikkert bra.
Hold oss Informert.....
Klemz.... [:D]

lykke til hos legen.håper alt er som det skal å at cerclagen gjør det den skal!

du får informere oss når du kommer hjem, krysser fingrene for deg hvertfall

Endelig kommet hjem og jeg er fryktelig lettet[:)]Alt var bra.Livmorhalsen var lukket,og cerclagen satt fremdeles bra på lang livmorhals.Jeg fikk jo ett lite glimt av babyen også[:D]hihi..[:D]H*n låg å hikket i magen min[:)][;)]også fikk jeg ett bilde av vidunderet[;)]
Angrer hvertfall ikke på at jeg reiste,nå kan jeg ha en god helg,uten å gå å engste meg[;)]

Godt å høre at alt sto bra til[:D]
blir nok en super helg skal du se

godt at alt var bra..... [:D]
kos deg masse videre [;)]

*klem*

Tusen takk alle sammen[:D]Jeg var veldig engstelig før i dag[&:]såg liksom for meg tidligere svsk en stund...[&:]Men nå er jeg bare glad og lykkelig[;)]God helg alle sammen[:D][:D]

Så bra at alt så fint ut! [:D] God helg til deg også! [:D]

ååå så godt å høre,har vert litt spent på deg siden i går kveld.men jeg hadde en god følelse på deg altså[:D]

så gøy du fikk bildet også.en liten snik titt[:D]hva ligna det på gutt eller jente[8D]

ORIGINAL: Stardust

ååå så godt å høre,har vert litt spent på deg siden i går kveld.men jeg hadde en god følelse på deg altså[:D]

så gøy du fikk bildet også.en liten snik titt[:D]hva ligna det på gutt eller jente[8D]

Vanskelig å si hva H*n ligna på,men jeg tror det er en gutt[;)][8D]

ORIGINAL: Laila76

[:D]ja du har jo en magefølelse på det,spennende å se på ul[:)]

ORIGINAL: Laila76

[:D]ja du har jo en magefølelse på det,spennende å se på ul[:)]

jepp[:)]gleder meg,nå er det bare 3 dager til[;)]

har ikke vært her i helgen men så godt at alt stod bra til. Kjempekoselig at du fikk ett lite glimt av babyen også da[:D]

Back
Topp