Time på klinikken snart

trulte

Elsker diskusjoner
Oktoberskatter 2014
Vi skulle inn i mai for samtale om ivf, men vi fikk telefon i dag at noen hadde avbestilt timen sin så vi kunne få komme inn i februar. Nå er det kun blodprøver å samtale, men det har tatt sin tid å kommet hit.

Takker for de som avbestilte timen sin og beklager for deres del...

Er det noen som kan forklare meg veien videre etter denne samtalen, begynner en på hormoner med en gang?

Hvilken klinikk tilhører du? Det er litt ulik kapasitet og ventetid på de ulike stedene...

Også er jo alt avhengig av syklusen din.
Også kommer det an på hvilke blodprøver du mangler. Noen av disse hormonprøvene kan ta noen uker å få svar på.

Jeg tilhører Riksen og hadde forsamtale før søskenforsøk 15. januar og fikk begynne på medisiner allerede 2 dager etter. Jeg hadde imidlertid tatt alle blodprøver før forsamtalen...

Lykke til :)

Jeg var på forsamtalen i midten av november og begynte på medisiner i slutten av desember.

Først får du et brev med henvisninger til blodprøver og resept på medisiner, det fikk i alle fall jeg. Så ringte jeg inn mensen og begynte på nesespray 27.12. Jeg tilhører Ullevål. Hvor skal du? Masse lykke til :)

Vi hadde tatt alle prøvene i forkant. Hadde førstegangsamtale i begynnelsen av desember, så startet jeg med spray i midten av desember, hormonsprøytene 1 januar, så var det ultralyd kontroll 10 januar. Satte el sprøyta dagen etter. To dager den var satt hadde jeg uttak, (mandagen) så på onsdagen var det innsett :-) dette var privat klinikk :-)

ok jeg har kun tatt underlivs undersøkelse, mannen har levert inn sæd og jeg har tatt blodprøve på 3 syklus dag. Vi har fått noen papirer på hiv og hepatitt prøver som vi skal ta rett før møte. Får se hva som skjer då. Er i så fall i gang nå. Vi tilhører Haugesund

Back
Topp