Time på føden

Synny91

Betatt av forumet
Idag var vi på ul for å sjekke vekst og arabin pessaret som ble satt inn i uke 14 skulle egentlig tas ut :) Nå er jeg i uke 36+2 :)
Var litt bekymret for veksten, siden magen min bare har vokst 2 cm på ca 7 uker, og føler meg heller ikke høygravid :p Men jenta vår var godt i hold med sine 3,2kg ;) Siden alt har gått så fint i svangerskapet ville legen vente en uke til med å ta ut pessaret, siden ting kunne skje ganske fort når det tas ut :D Så fikk time på føden neste tirsdag! Veldig spennende at vi kanskje får møte jenta vår om ei ukes tid :) <3

Så godt at alt stod bra til! Også så spennende :D

Å, så gøy!! Tenk at du snart er i mål <3 jeg har hele tiden tenkt at jeg vil helst føde et par uker før termin, men på sist vekstkontroll for en uke siden fikk jeg beskjed at hun er 12% under snittet, så hun har vel godt av å ligge der inne litt på overtid :/ kjedelig :P

Å, så gøy!! Tenk at du snart er i mål <3 jeg har hele tiden tenkt at jeg vil helst føde et par uker før termin, men på sist vekstkontroll for en uke siden fikk jeg beskjed at hun er 12% under snittet, så hun har vel godt av å ligge der inne litt på overtid :/ kjedelig :P
Ja, er litt rart å tenke på at det er så nærme :) Jeg har fått beskjed at jenta vår er ca. 12% over snittet :p men hører så mange som forteller om hvor mye feil de har tatt på estimeringen. Så vi satser på babyene våre kommer når de er klar <3

Ja, er litt rart å tenke på at det er så nærme :) Jeg har fått beskjed at jenta vår er ca. 12% over snittet :p men hører så mange som forteller om hvor mye feil de har tatt på estimeringen. Så vi satser på babyene våre kommer når de er klar <3

I dag prøvde legen min å måle omkrets på hode og fikk tall som tilsvarte uke 38 (er 35+4). Han prøvde mange ganger og fikk så mange forskjellige svar at han til slutt ga opp. Håper virkelig han hadde feil :D

I dag prøvde legen min å måle omkrets på hode og fikk tall som tilsvarte uke 38 (er 35+4). Han prøvde mange ganger og fikk så mange forskjellige svar at han til slutt ga opp. Håper virkelig han hadde feil :D
Hehe :p hvis han har rett, så får vi håpe du slipper å vente så lenge ;)

Back
Topp