Time neste uke

Prøverpåsøsken85

Elsker forumet
Jeg har samtale og undersøkelse på st. Olavs neste uke. I brevet står det jeg skal ta med oppdatert medisin liste.. Jeg bruker ingen medisiner men hva mener de med det? Jeg glemte å spørre om det da jeg pratet emd de på fredag.

Om du ikke går på medisiner så trenger du ikke ta med liste.
Om du hadde gått på f.eks blodfortynnende eller stoffskiftemedisin ol. så kan man ta med liste over resepter man har. De finner man på helsenorge.no

Jeg har samtale og undersøkelse på st. Olavs neste uke. I brevet står det jeg skal ta med oppdatert medisin liste.. Jeg bruker ingen medisiner men hva mener de med det? Jeg glemte å spørre om det da jeg pratet emd de på fredag.

Hvis du ikke bruker medisiner trenger du ikke en sånn liste. Det er vel mer om du går på medisiner som ikke er forenelig med ivfbehandlingen :)

Masse lykke til :Heartred
Tusen takk. Håper det går bra. Og ikke blir mye vente tid etter det. Var snakk om å utsette timen til uken etter men på fredag sa de nei bare kom på timen du først fikk. Skal ha mens samme dagen eller dagen etter så håper nesten jeg får startet med en gang eller mnd etter om det lar seg gjøre.

Og hvor mye koster denne timen?
Husker ikke nøyaktig, men ca samme som om du skulle vært til fastlegen. Kanskje litt høyere pris.
Tusen takk. Håper det går bra. Og ikke blir mye vente tid etter det. Var snakk om å utsette timen til uken etter men på fredag sa de nei bare kom på timen du først fikk. Skal ha mens samme dagen eller dagen etter så håper nesten jeg får startet med en gang eller mnd etter om det lar seg gjøre.
Får håpe du kommer igang raskt, men et par mnd ventetid etter samtale er ikke uvanlig. Kommer jo selvsagt an på hvor mange de har inne til behandling allerede.

Back
Topp