Time hos jordmor

Nittitre

Glad i forumet
Augustbarna2024
Jeg ringte til helsestasjonen tidligere i dag for å bestille første time, men jeg fikk ikke tildelt en time da. Fikk beskjed at jeg kom til å motta er skjema på Helsenorge som jeg skal fylle ut å sende tilbake for å få time, men har ikke mottatt noe enda. Hvor lang tid tok det til dere fikk dette skjemaet?
 
Jeg ringte til helsestasjonen tidligere i dag for å bestille første time, men jeg fikk ikke tildelt en time da. Fikk beskjed at jeg kom til å motta er skjema på Helsenorge som jeg skal fylle ut å sende tilbake for å få time, men har ikke mottatt noe enda. Hvor lang tid tok det til dere fikk dette skjemaet?
Kjipt at det er så forskjellig rundt omkring! Jeg ringte akkurat og fikk time, hørte ikke noe om utfylling av skjema på forhånd.
 
Kjipt at det er så forskjellig rundt omkring! Jeg ringte akkurat og fikk time, hørte ikke noe om utfylling av skjema på forhånd.
Jeg ringte nå for å høre hvordan prosessen er og ble fortalt at jeg skal fylle ut det skjemaet og så får jeg time. På det skjemaet så skal det visst være noen tidspunkt jeg kan velge mellom, så skjønner ikke hvorfor de ikke bare gir meg en time med en gang :p Håper jeg får oppfølgingen primært hos jordmor, for det er så sinnsyk lang reisevei til fastlegen..
 
Jeg fikk time på telefonen, men ikke fått noe skjema å fylle ut :hilarious:
Merkelig at det er så stor forskjell. Jeg fikk skjema nå og de spørsmålene hadde vært like kjappe å ta over telefon :hilarious: Tror faktisk jeg svarte på 80 % av dem når jeg ringte i dag tidlig.
 
Jeg fikk time kjapt, men hadde vært der i forveien og diskutert hvordan vi skulle gjøre ting når jeg ble gravid igjen da. Så det gjøres nok ulikt, men også etter behov sikkert!
 
Ja, det vurderes nok litt individuelt når man skal få time :happy:

Jeg fikk nettopp time til jeg er 14+3. Håpte på litt tidligere enn det siden dette er min første graviditet, men det går nok bra.
 
Ja, det vurderes nok litt individuelt når man skal få time :happy:

Jeg fikk nettopp time til jeg er 14+3. Håpte på litt tidligere enn det siden dette er min første graviditet, men det går nok bra.
Så merkelig, her vil jordmor ha deg inn til time fra uke 6+0. Så var i dag, 8+1
 
Fikk time da jeg ringte, men ikke før jeg er 12+4!
 
Begynner såvidt å tro at dette kan gå bra, så bestilte time hos jordmor i dag!
Fikk time når jeg er 10+0, og den samme jordmora som sist. :happy:
 
Ringte helsestasjonen etter første time hos fastlegen. Fikk timen over tlf.
Forskjellig praksis da etter hvor en bor virker det som
 
Back
Topp