Time for ordinærultralyd?

Jeg måtte ringe sykehuset idag, for jeg har fortsatt ikke hørt noe.. Og de hadde ikke fått noe fra legen:( så måtte ringe legen igjen og purre på ho:/ merkelig, når ho sa ho sendte den inn 11 april:/ så får håpe det ordner seg nå:)



Sent from my iPhone using BV Forum
Så irriterende. Syns jeg har hørt mange eksempler på det der nå.. Men var på fredag jeg var til legen så venter nok litt til med å ringe


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har ikke mottatt. Syns det dryger lenge, snart tre uker siden innsending
 
Jeg fikk 4 juli da er jeg etter mine beregninger 18+1 -18+5 alt ettersom man regner el eller mens.
 
Fikk brevet 2 dager etter 1 kontroll
 
Fikk time i posten i dag, 10 juli!! Hallo, er jo 20+3 da, evigheter å vente! :confused:



*eier jo ikke tålmodighet* :happy6:happy7
 
Jeg fikk først time 03.07. Jeg hadde da vært 24 uker på vei. Ringte opp til sykehuset og det viste seg (heldigvis) at det hadde skjedd en feil. Skulle ha time den 03.06. Så nå er alt ordnet og jeg skal på oul om 3 uker. Jippi :)
 
Jeg skal den 16.juni. Blir godt å se den lille igjen, og at han forhåpentligvis er like frisk og aktiv som da vi så han/henne sist uke :)
 
Fikk time i posten i dag, 10 juli!! Hallo, er jo 20+3 da, evigheter å vente! :confused:



*eier jo ikke tålmodighet* :happy6:happy7

Åh, da hadde jeg ringt til sykehuset hvis jeg hadde vært deg og forhørt meg om det går an til å få et par uker tidligere :p 2 uker er lenge å vente når man er innstilt på at man skal dit i uke 18 :p Jeg har fått time når jeg 17+6 jeg, så det var godt timet ;)
 
Har time 6. juni :) da er jeg mellom 18+4 og 19+0 på vei :) gleder meg til at barnefar også får sett den lille :love017
 
Åh, da hadde jeg ringt til sykehuset hvis jeg hadde vært deg og forhørt meg om det går an til å få et par uker tidligere :p 2 uker er lenge å vente når man er innstilt på at man skal dit i uke 18 :p Jeg har fått time når jeg 17+6 jeg, så det var godt timet ;)

Problemet er bare at vi flytter til stedet hvor vi skal ha ultralyden når jeg er rundt 18 uker, og mannen kommer ikke før uka etter og vil gjerne ha han med :p
Så blir heller en privat ul i mellomtiden tenker jeg :p
 
Er 16 uker i dag og var på min første time til legen min da jeg var ca 14 uker. Hvor lang tid skal man vente på innkallelse til ul?
 
Med meg tok det 5 veker før dei sendte ut timen. Så det kan ta tid. Men no begynner det å nerme seg time, så dei fleste bør få snart :)


❤️ 3. nov ~ så spent ❤️
 
Eg synest du burde ringe å etterlyse timen om du ikkje får innkalling etter helga :)
 
Jeg har heller ikke fått noe i posten :/ her sendte de inn papiret når jeg var 5+4:O vet at jeg skal inn i midten av juni da:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp