Time for ordinærultralyd?

Jupp! Var hos legen på mandag, og fekk henvisning i posten igår, 3 dager etterpå. Effektivt gitt! :p

Eg skal 16.juni kl 14.00 :D er då 18+3 trur eg! :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Tok en uka fra legen sendte henvisningen til jeg fikk brev i posten:)
 
Nå skjer det endelig noe mtp bestilling av oul! Håper jeg får vite når veldig snart :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har fått time 12. juni. Føles som en evighet til, hehe! :) Fikk brev i posten en uke etter første kontroll.
 
Har fått time 1 juli :)
 
Ååå som jeg venter på innkallingen nå. Var til 1.kontroll på fredag som var


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Fikk time 26. Juni, er 19 uker da. :) Fikk brev i posten allerede to dager etter første kontroll.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Fikk time 26. Juni, er 19 uker da. :) Fikk brev i posten allerede to dager etter første kontroll.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Kanskje det er håp om at innkallingen er kommet da :):)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg fikk brev i posten i dag om at de hadde fått henvisningen min, så nå er det bare å vente på brev om tid og sted ;) de hadde skrevet at timen skulle finne sted før utgangen av juni :F
 
Eg fikk endelig innkallinga i dag :) ser ut som sjukehuset har tatt seg god tid før dei sendte den ut for dei fikk henvisninga 02.04. Så no blir det time 3. juni :D
 
Ikke kommet noe i dag heller :/


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ikke kommet noe i dag heller :/


Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg måtte ringe sykehuset idag, for jeg har fortsatt ikke hørt noe.. Og de hadde ikke fått noe fra legen:( så måtte ringe legen igjen og purre på ho:/ merkelig, når ho sa ho sendte den inn 11 april:/ så får håpe det ordner seg nå:)



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg måtte ringe sykehuset idag, for jeg har fortsatt ikke hørt noe.. Og de hadde ikke fått noe fra legen:( så måtte ringe legen igjen og purre på ho:/ merkelig, når ho sa ho sendte den inn 11 april:/ så får håpe det ordner seg nå:)



Sent from my iPhone using BV Forum

Godt du sjekket opp da! Men bør jo ikke være sånn....
 
Fikk 20 juni i dag :) da var jeg på første UL


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp