Apekatter
Elsker forumet
Minstegutten min går på småbarnsavdelingen i barnehagen, og nå er det tilvenning hver dag. Jeg syns det er så leit å høre på de små gråte og rope på mamma. Det var min gutt i fjor og eldste før det. Skjønner at de fleste stortrives i barnehagen etter litt, men nå er det mye gråt. De slutter selvfølgelig å gråte etterhvert, men jeg tenker det må være utrolig tøft for se som jobber i barnehage å ha en haug med utrygge småbarn som tydelig er lei seg. I går tok det litt ekstra lang tid å levere storebror, og jeg hadde glemt å legge kosedyret til minste i hylla, så da jeg gikk ned igjen med det var det fortsatt to som hylgråt og en som ropte mamma! Mamma! Mamma! Mamma! Mens han rugger frem og tilbake i en stol.
Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget, kanskje bare sende en klem til alle som har barn som begynner i barnehagen eller som jobber med tilvenning. Det er en tøff periode.
Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget, kanskje bare sende en klem til alle som har barn som begynner i barnehagen eller som jobber med tilvenning. Det er en tøff periode.