tilvenning

cruella24

Glad i forumet
No har eg begynt me tillvenning me å gå på do slutte bruke bleie av gutten min på 21 mnd. han sier ifra når han ska på do og han syns d et er ubehageli me bæsj i bleia så da fant eg ut at det er bare hoppe ut i det.

men kor lenge går det før han er heilt tørr?

Det kommer vel litt an på hvor konsekvent du er, da tenker jeg på om du har bleier på innimellom eller om han går uten heletiden og du springer på do med han annenhver time. Det har gått forholdsvis fort når jeg bare har vært helt konsekvent og virkelig gått inn for det. Men jeg har hatt et par måneder der jeg setter de på do ved hvert bleieskift før jeg virkelig har fjernet bleien for godt

ORIGINAL: Adrianna

Jeg var tørr som 2 åring! [:D][:D][:D]

me too.....[:D][:D]

ORIGINAL: mb

Det kommer vel litt an på hvor konsekvent du er, da tenker jeg på om du har bleier på innimellom eller om han går uten heletiden og du springer på do med han annenhver time. Det har gått forholdsvis fort når jeg bare har vært helt konsekvent og virkelig gått inn for det. Men jeg har hatt et par måneder der jeg setter de på do ved hvert bleieskift før jeg virkelig har fjernet bleien for godt

Prøver jo å unngå bleia mest muli ¨nå, men det bi no en utfordring når vi ska bort da.... så da må eg finne på noe lurt.

Back
Topp