Tilvenning med melk...

Panamama

Glad i forumet
Ja, hvordan gjør man det?

jeg har igjen 2 poser med mme nå og er usikker på om jeg skal kjøpe ett par pakker til eller om jeg skal begynne å gå over til vanlig melk? Alvin er 11mnd nå da, så da er han jo nesten 1år når de to pakken tar slutt..[8|]

Og forresten.. hvor mye melk drikker de små nå når de legger seg? Alvin har bare ville hatt 100ml i dag og i går[:o]
Burde han få litt hvis han våkner i natt da?[8|]

Når jeg hadde en pose mme igjen fikk han mme på kvelden og lettmelk på morgenen. Nå får han melk hele dagen. Men han drikker ikke så mye. Så han styrer det selv. Nå når han er forkjølt gir jeg han litt vann på natta om han hoster mye. Men gir han ikke mer melk selv om han drikker lite på kvelden.

okei, da kan jeg kanskje begynne med lettmelk til brødskivene hans til froskost og lunch da om ett par uker..
men gir dere melka i tutekopp da eller?[:)]

jeg har begynt å gi melk eller biola til frokost. Han drikker fortsatt best fra flasken, så han få flaske inntil videre siden han drikker veldig lite og jeg strever bestandig med å få nok drikke i han. Om kvelden få han fortsatt en flaske mme og først når han drikker tilstrekelig vann og melk skal jeg kutte den ut

her får snuppa melk til brødskive morgen og kveld...og av og til til lunsj, men hun drikker ikke sånn kjempe mye, mere nå enn i begynnelsen da, å det ser nå ut til å gå bra[;)] 

Back
Topp