Tiltaksløs

lillefixen

Gift med forumet
Burde egentlig lese til eksamen, rydde på kjøkkenet, ta en dusj eller gjøre noe annet fornuftig, men her sitter jeg og klarer ikke å rive meg løs fra PC-en.. Er det ikke BV så er det andre ting.. Hehe.

Idag har jeg sovet til halv to, spist frokostblanding med alt for masse sukker i (fy fy) og vært på butikken og postet hemmelig venn-gave. That's about it [&:] Ja, og så har jeg vært i stallen og fôret dyrene.

Kan man få svangerskapsforgiftning av å spise for mye sukker? [8|]

Hehe, skal gjøre det nå! På tide å komme i gang snart [8|]

Har hørt at hvis man har veldig mye vann i beina så kan det være tegn på sv. forgiftning. Og jeg har skikkelig fæle merker etter sokkene på leggene [&:] Men det er kanskje normalt når man er såpass langt ute i svangerskapet?

hæ?? nei skal nok litt mer til enn vann i beina... jeg har tømmerstokk i den ene foten men ingen sf her [;)]

haha
dere vet ikke hva jeg leste med min dyseleksi...
dette var morro

ORIGINAL: lillefix85

Hehe, skal gjøre det nå! På tide å komme i gang snart [8|]

Har hørt at hvis man har veldig mye vann i beina så kan det være tegn på sv. forgiftning. Og jeg har skikkelig fæle merker etter sokkene på leggene [&:] Men det er kanskje normalt når man er såpass langt ute i svangerskapet?

Da jeg smørte inn leggene med bodylotion idag synes jeg de var kjempe store!! har ikke lagt merke til det før idag. men virker liksom ikke som om det er vann heller, tror jeg rett og slett har lagt på meg på leggene!  [&:] æsj! vil ikke ha store fotball legger, de har jeg fra før å de trenger ikke bli større!!!![:'(]

Back
Topp