Tiltaksløs...

Chrisfebruarbaby

Elsker forumet
Oh boy.......er sååååå tiltaksløs!!! Får ikke gjort noe om dagen...

Jeg orker knapt engang å gå inn på babyverden....seriøst....og å svare på innlegg...da er jeg jo helt utslitt etterpå[:D].... leiligheten ser ut som et mareritt. Og den MÅ ryddes, vi reiser nemlig på ferie til Tyrkia i morgen, og jeg akter ikke å komme hjem til denne grisebingen. Sååå er vel bare en ting å gjøre....RYDDE OG VASKE.....Det ble 2 ting...Åhhhhh...hvordan skal dette gå????[:D]

MEN noe hyggelig jeg kan tenke på mens jeg sliter meg gjennom dagens gjøremål er at vi har vært på UL i dag [:D] Fantastisk å se vårt lille gull, armer og ben som sprellet om kapp:) Hjertet som slo og slo :) Sist vi var på ul var det bare en liten klump med en prikk til hjerte. Men NÅ var det en bitteliten baby!!! FANTASTISK [:)]

Lurer forresten svært på om valg av feriested var litt dårlig....jeg mener den voldsomme varmen er ikke akkurat min beste venn om dagen...jaja...jeg får sørge for å alltid ha kaldt vann i nærheten så jeg ikke segner om[&:]

RIKTIG GOD SOMMER ALLE GRAVIDE JENTER[:D]
HÅPER DERE FÅR EN FLOTT FERIE[;)]

Klem C

Kjenner til det med tiltaksløshet, ja.. [:'(]

Ha en strålende ferie - og sørg for å få avkjølt deg ofte[:)]

Hihi. Kjenner meg igjen der asså!
Du får ta en "kattevask". Trenger jo ikke vakse til den store gullmedaljen, men bare sånn at det ser greit ut til dere kommer hjem. Hihi.

Du får passe på å drikke mye og gå i klær som puster!

Back
Topp