Tilstandsrapport...

pigne

Blir kjent med forumet
Hei alle sammen.
Først vil jeg gratulere alle som har fått siden sist jeg var innom. Det begynner å bli lenge siden, så nå følte jeg det var på tide å gi lyd fra seg.
For oss kom fødselen i gang 4 dager før tida. Det gikk fort, og greit. Var på sykehuset mellom 12.00 og 12.30, og 16.45 var jenta vår ute [:)] Ettersom det fremdeles var mye bygge- virksomhet hjemme hos oss, flyttet vi rett fra sykehuset og til svigerfar. Bestefaren var godt fornøyd med å få ha det første barnebarnet sitt hjemme hos seg den første tida. Hjemme jobbet snekkerene for fullt, og på fredag var de ferdig innendørs, slik at vi kunne flytte inn. Selv omvi hadde det helt topp hos bestefar, var det godt å komme hjem til vårt eget.
Nå er hverdagen startet for fullt med bleieskift, amming, og en hverdag som ikke lengre styres av klokka, men av lille Marie... Det siste må kanskje sies å være den største overgangen. Ikke lengre kunne avtale å møte noen til det og det klokkeslettet. Da kan man være sikker på at Marie våkner, er sulten og så må byttes på... Men heldigvis har folk forståelse for dette[8|] Ellers har ting gått seg fint til. Marie sover godt både om dagen og om natta, og når det gjelder amming har jeg heldigvis enda ikke hatt såre brystvorter. Vi tre koser oss masse i den nye tilværelsen, og håper at alle andre i vår situasjon har fått en like fin start!!!

Det høres ut som om alt er som det skal være, og godt er det. Gratulerer med den lille.

Så bra dere koser dere og du er fornøyd! Gratulerer så masse igjen.

Back
Topp