Tilskudd

Novo

Glad i forumet
Desemberskatter 2016
FebbisBebbis2021 ❄️
☀️Påskeliljene 2026☀️
♡ Babymais2026 ♡
Hva slags tilskudd tar dere? Jeg tok prøver og legen min sier jeg må ta vit. D pga alvorlig mangel, men han sa at jeg ikke behøver å ta noe annet.

Men hva med koline (?) og Magnesium? Noen som tar det? Og i så fall hvilken type?

Jeg må få opp D vitaminet og det er visst lurt med magnesium også for absorpsjon. Kanskje det også kunne hjulpet mot leggkramper (som nettopp vekket meg).

Tar fortsatt en multivitamin om dagen + ekstra d-vitamin fordi jeg har for lite :)

Jeg tar vanlig multivitamin (Nycoplus) og Omega 3-kapsler :)

Tar også vanlig multivitamin og omega 3, mangler ingenting så multivitaminen er bare «nice to have». Omega 3 etter anbefaling fra jordmor.

Tok nycoplus kalsium + magnesium før jeg begynte på multi. Det er en tablett med begge liksom. Den var billigere enn pakken med bare magnesium. Tok den fordi jeg hadde sinnsyk leamus på øyet og tenkte det kunne hjelpe, merket ingen forskjell.

Jeg tar Nycoplus Multi uten A-, D- og K-vitamin og drikker helt vanlig tran. Drikker også mye melk og spiser mye appelsin :happy:

Jeg tar omega 3 multi hvilket er multivitaminer og omega 3 i en (to) tabletter. Jeg har heller ikke mangel av noe men valgte selv å gå på dette for å sikre at jeg får alt jeg trenger + minimere eventuelle plager som kan oppstå ellers (restless legs, svimmel etc).

Jeg tar en lav dose jern med vitamin C, 40 mcg vitamin D og B-kompleks. Burde tatt magnesium også, men prøver å få i meg banan hver dag.

Jeg tar Nycoplus Multi uten A-, D- og K-vitamin og drikker helt vanlig tran. Drikker også mye melk og spiser mye appelsin :happy:
Ja, viktig å være obs på å ikke få disse fettløseligevitaminene dobbelt opp. Jeg gjør det motsatt og kjører omega 3 uten A, D og K:happy:

Ja, viktig å være obs på å ikke få disse fettløseligevitaminene dobbelt opp. Jeg gjør det motsatt og kjører omega 3 uten A, D og K:happy:
Åja, finnes det også ja, det visste jeg ikke :happy:Jeg er ikke så glad i tabletter, så syns det da er best å kunne drikke en skje med tran istedenfor, så blir det bare en liten tablett med multien.

Back
Topp