Tilskudd?

Håperpå3♡

Forelsket i forumet
Junibollene 2023
Hei. Hva tar dere av tilskudd nå? Jeg må kjøpe folsyre i dag. Begynte med jern og jod. Tar også omega og D vitamin. Pluss stoffskifte medisinene mine. Andre ting som er lurt? Ja også må jeg begynne med høy solfaktor hver dag for å forebygge pigmentflekker i svangerskapet. Ååå tenk at jeg er gravid og skal få gjøre dette igjen❤️

Tar d-vit nesten hele året, så fortsetter med de og starta med folsyre og omega3.
Har medisiner jeg må slutte på som ikke kan tas i svangerskap.
Usikker hva man bør ta, men jeg håper å få i meg det nødvendige i kosthold. Selv om matlysten er lav, så spiser jeg Sundt og variert.

Bare kjøpte sånne gravid-vitaminer som er omega3 og multivitamin :)
Kan vel bli aktuelt med jern etterhvert, men de tar vell blodprøver for å sjekke det :bag:

Tar sink, b-vitamin, jod, folsyre, omega 3 og d, magnesium. Jern er ikke nødvendig med mindre du har fått påvist lav jern ved blodprøve tagning

Akkurat nå tar jeg sånn gravid pakke greier. Men tatt folsyre og multivitamin og omega 3 og ekstra d vita (pga mangel) lenge.

Jeg tar jod, trioB, omega3, stoffskifte medisiner (levaxin og liothyronin), metformin, og har sluttet på ritalin buhu.

Jeg tar gravidtilskudd fra Nycoplus og tran i tillegg. Håper det holder.

Last edited:
Jeg tar gravidtilskuddet fra nycoplus, men hadde også lave jern- og b12 lager, så tar dette i tillegg :)

Noen av dere som tar tilskudd her og er GBP operert? Jeg tar alle vitaminer der jeg skal, men også folat sink b vitaminer Omega 3 jern.
Men legen på sykehuset var litt bekymret pga jeg tar quetiapin for søvn. Noen som har tatt den for søvn og måtte slutte?

Anbefaler Nycoplus Omega-3 Multi! Inneholder omtrent det samme som gravid-vitaminene, men er mye billigere :joyful: Kjøper på halv pris, så har nok til 90 dagers forbruk for 250,-.

Anbefaler Nycoplus Omega-3 Multi! Inneholder omtrent det samme som gravid-vitaminene, men er mye billigere :joyful: Kjøper på halv pris, så har nok til 90 dagers forbruk for 250,-.
Oi, for et fint tips! Jeg bruker lifeline sine til gravide, som sist svangerskap men det blir så dyrt i lengden sp dette må testes!

Jeg bruker lifeline for øyeblikket. Ikke akkurat billig :smiley-ashamed004 Skal jammen meg sjekke din anbefaling :happy:

Takk for tips - denne skal jeg også prøve ut :D

Back
Topp