Tilskudd- vitaminer og sånt

Lilleic

Glad i forumet
Oktoberlykke 2019
Hvilke tilskudd bruker dere? :-)

Jeg tar folsyre,
Men føler jeg må ta noe mer, men problemet er at jeg er allergisk mot fisk og ikke kan ta diverse tilskudd som inneholder omega 3 :-(
Har dere noen tips? ;-)

Jeg tar folat, omega3-kapsler og d-vit :) grunnen er at mamma har ms, og de forsker på om d-vit kan redusere sjansene for det, selv om det opprinnelig ikke skal være arvelig :) dessuten er det ikke spesielt mye sol i Norge på høst og vinter;)

Hvilke tilskudd bruker dere? :)

Jeg tar folsyre,
Men føler jeg må ta noe mer, men problemet er at jeg er allergisk mot fisk og ikke kan ta diverse tilskudd som inneholder omega 3 :-(
Har dere noen tips? ;-)
Det skal finnes veganske alternativer til omega 3 på helsekostbutikker! :) spør der.

Har kjøpt sånn samlepakke på apoteket[emoji23] også tar jeg jern[emoji5] glemmer det ofte så må bli flinkere

Jeg tar en sånn pakke med gravidvitaminer :) Da vet jeg at jeg får i meg det jeg skal og i riktige mengder.

Jeg tar vitaminer og Omega 3 til vanlig også.

Last edited:
Jeg tar folat for graviditeten, men også B-12 (sprøyte) og D-vitamin pga dårlig opptak i tarmen og for lite sol på kroppen...

Tar også gravid pakken fra apoteket nå.. første apoteket jeg var på sa hun at det holdt bare med folat.. jeg ville ha omega 3 og andre vitaminer.. det var ikke nødvendig sa hun.. tullete dama! Kjørte til et annet apotek og fikk full pakke :)

Begynte med gravid-pakken i dag (tatt folat fram til nå). Syns de pillene smakte blææææ Merket du noe til det?
Jeg tar også den gravid-pakken fra apoteket, og ja, den smaler litt blæææ.... Heldigvis sliter jeg ikke med kvalme enda :)

Back
Topp