• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Tilskudd til barna

shorty86

Gift med forumet
Gir dere eller ikke? [:D]
Og fint om dere kanskje lenger med hva dere gir[:)]

Jeg gir A linfrø olje siden jeg ikke får i han tran eller sanasol og prøver å få i han multivitamin men uten hell foreløpig

Nei, har ikke gjort det de sista åra... [&:] *sløvt*
Pleide alltid å ta tran og sana sol hele familien, men nå blir det bare til at vi husker det en sjeeelden gang (så sjeldent at det ikke er verdt å nevne)... [>:] [X(]

*skammer meg litt*

da må jeg skamme meg også.. har liksom ikke tenkt over at det er noe godt alternativ til tran så da har vi helt glemt det.. helt til jeg fikk høre om linfrø olje som vi har begynt med nå.. smakløs olje som jeg har i jusen ol[:)]

jeg gir tran som en gang i mellom når vi husker det..
flinkere om vinteren enn sommeren, og veldig flink når hun er syk,,
men ikke ellers[&:]

tran og sanasol hver dag på alle mann. [:)] voksne og små.[:)]

Alis og pappaen tar tran rett fra flasken daglig[:'(][8D] tror ikke hun trenger noe annet - de mengdene hun spiser av frukt og grønt er såpass... heller at jeg burde tilføyd proteiner om noe[&:][8D]

Ådne får vitaminbjørn.

Vi har også prøvd tyggetrankapsler men Ådne har en tendens til å sleve litt ennå så da stinke han tran resten av dagen..

Tran og Biovit[:)] Hun synes begge deler er dødsgodt.. Til og med tranpiller vil hun ha (og de skal tygges[:'(])

Nei, de får ingenting............... men tran og sanasol står i kjøleskapet[&:][:o]

Han får sanasol og tran, men eg svikter nok litt innimellom han liker det godt så er ikkje problem å gi han det, er eg som må bli flinkare

[X(]

Sanasol når vi husker det. Spiser mye fiskepålegg så er ikke bekymra for d-vitaminene.[;)]
Dessuten spiser hun så mye variert og veldig mye frukt og grønnsaker at hun trenger det nok ikke..[8D]

Nada [&:]

Litt dumt for mi vil ikke spise noe frukt her hjemme! Noen som kan svare meg på hvorfor ikke? [8|] En dag var det full stopp! NÅ spiser hun kun i barnehagen.. Jeg prøver å kjøpe akkurat hva de har og jeg kutter det til og med helt likt! Men neeeiii da.... skjønner ikke..... Hun var jo så flink før, spiste druer, plommer, epler, banan osv... aav og til litt banan hjemme, men ikke mye... hmmmmm rart..

hehe sånn er det her også.. han sluker enkelte ting i bhg og nekter å spise det hjemme, men i bhg har de en hotellkokk så de får sykt god mat der[:)] jeg ville forsatt å prøve å tilby frukt ol.. pluteslig går det ned.. A har aldri likt rå gulrot men plutselig stjal han en hel en når jeg lagde middag og spiste hele opp[8|][:)] rare små vesner[:D]

ORIGINAL: ..christine..

her får han vitaminbamser[:-]

Back
Topp