Tilskudd -nye retningslinjer 1 juli

MrsA

Andre møte med forumet
var hos fastlegen min idag , da kunne hun meddele at det skal komme nye retningslinjer på tilskudd til gravide. Nå skal vi jo «bare» ta folat, men fra 1 juli kommer helsedirektoratet med nye. Lett litt på internett, men finner ikke noe. Mener hun anbefalte meg å ta tran, folat, b12, jod ( jeg får lite i meg), og tok blodprøver for å se på blodprosent for der kom det også nye retningslinjer. Noen som vet noe mer?
 
Veit da komme anbefalinger om jod iallfall, men meir veit eg ikkje! Står fast på b12 eg og tran tar eg og fra før :)
 
Tar også det meste fra før, men lurer på om det finnes noen gode tilskudd med jod? Eller må man få i seg alt gjennom kostholdet?
 
Tar også det meste fra før, men lurer på om det finnes noen gode tilskudd med jod? Eller må man få i seg alt gjennom kostholdet?
Dei meine vel me ikkje får nok gjennom kosten så ein får kjøpt tilskudd på apoteket :)
 
Dei meine vel me ikkje får nok gjennom kosten så ein får kjøpt tilskudd på apoteket :)
Åja, så bra! Fant det ikke sist jeg så etter, men da får jeg lete bedre, eller spørre etter det neste gang :)
 
Back
Topp