Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har fått beskjed om å slutte på metformin fram til fødsel.Tar omega3, multivitamin og metformin
Jeg tok en titt på de, og det er ikke sjans for at jeg klarer å svelge deTok folat i starten og fikk anbefaling om å bruke multivitamin for gravide som man kan kjøpe på apoteket (4tabletter hver dag). Prøver å ta det hver dag iallefall
Haha, har slitt noen ganger jeg også. Blir endel slurker drikke for å få de ned. Utrolig så svære de må lage disse tabletteneJeg tok en titt på de, og det er ikke sjans for at jeg klarer å svelge de
Jeg har fått beskjed å fortsette pcos herJeg har fått beskjed om å slutte på metformin fram til fødsel.
Har også pcos. Skulle gjerne fortsatt liksom men gyn sier neiJeg har fått beskjed å fortsette pcos her
Har også pcos. Skulle gjerne fortsatt liksom men gyn sier nei
Nei, har ikke fått det...Har du fått noe forklaring på hvorfor du ikke skal ta det? Råd om å slutte med metformin under graviditet er ofte basert på utdatert forskning. Hvis ikke det er en spesiell grunn hos akkurat deg da.
Hør med sykehuset om du ikke bare kan fortsetteNei, har ikke fått det...
Skal til jordmor 15 og til ultralyd den 21 får spørre de, føler jeg har det mye bedre på metformin enn uten. Er forstoppet uten.Hør med sykehuset om du ikke bare kan fortsette