Tananka
Glad i forumet
Jeg jobber fortsatt 100% og det går egentlig ganske greit men merker jeg enkelte dager er mer sliten enn andre. Jobber i bhg på småbarnsavdeling så merker det kan være tungt til tider. Oppstart for nye barn og flertall av 1 åringer. Prøver å passe på selv å ikke løfte så mye osv. Gitt beskjed til sjef og medarbeidere at jeg kjenner jeg må ta det litt rolig av og til. Noe de absolutt har forståelse for og ønsker å bidra med å hjelpe der det trengs. Jeg trives kjempe godt i jobben min som pedagogisk leder. En positiv men samtidig negativ side ved meg er at jeg stadig ønsker å gjøre alle til lags, jeg liker ikke tanken på å trappe ned med jobb samtidig som jeg er klar over at det er meg og babyen jeg skal tenke på..
Men hvordan har dere det på jobb om tiden? Og hva jobber dere med? Jeg synes det kan være vanskelig til tider å lytte skikkelig til kroppen og la være å løfte, huske å sitte på pute osv
sitter på gulvet når vi er inne så prøver å huske pute!
Ellers føler jeg selv hovedansvaret ligger hos meg, er jo jeg som kjenner hva som er tungt og hva som gir litt ubehag - jeg må nok bare ty til å lytte ekstra godt - samtidig ønsker jeg å være i jobb til permisjonstart så sant formen tilsier det...
Jente 2010 & 2012 <3
Overraskelse i des/jan
Men hvordan har dere det på jobb om tiden? Og hva jobber dere med? Jeg synes det kan være vanskelig til tider å lytte skikkelig til kroppen og la være å løfte, huske å sitte på pute osv
Jente 2010 & 2012 <3
Overraskelse i des/jan