Tilrettelegging på jobb

Cindrella

Forelsket i forumet
Har nå på fredag første samtale med bedriftsjordmor og rektor.. Har ikke noen utagerende barn med slag osv. Verre andre veien når de kjører sitt eget løp å nekter høre etter. Jobber for 2 vil jeg si da jeg " følger" 2 elever. Men syns det er vanskelig å si i fra når man blir utslitt på en sånn merkelig måte. Er liksom ikke noe å sette fingeren på å da føler jeg bare at jeg syter... Flere som merker det slik? Orker ikke å rope å skrike etter ungene. Det fortjener de ikke heller. Får man kortere lunte av å være gravid? Tåler mindre fjas liksom? Noen som vet? ;)

Fiksa det;) skriveleifen;)

Skjønner godt hva du mener, si det som det er på samtalen, at du blir sliten, er sikker på at de forstår hva du mener og ikke synes du syter.

Når det gjelder kort lunte så er det mange som får det av å være gravid ja, masse hormoner i omløp vet du og hvis du da i tillegg blir sliten er det veldig lett for at lunta blir kort.

Føler det samme på min jobb ja :(
Kjenner at jeg har veldig lite tålmodighet til mine egne barn når jeg kommer hjem..føler meg helt elendig :smiley-ashamed008

Skjønner hva du mener. Min oppskrift på å overleve en hektisk skoledag med små elever: sove fra 6-7 på kvelden. Er utslitt etter jobb. Tror ikke det fungerer i lengden. Er ikke så lett å tilrettelegge på skolen. Ingen som planlegger all undervisning for deg, og man kan ikke ta pauser når det passer. Si i fra hvis dere finner noen smarte måter å tilrettelegge på. Det savner jeg.

Back
Topp