tingeling1990
Glad i forumet
Jeg jobber vanligvis 75% stilling som sykepleier men ga beskjed før jeg ble gravid at jeg ville jobbe 100% i sommer pluss en ekstra arbeidshelg, da jeg er veldig glad i å jobbe. Nå har jeg slite så mye grunnet energi (har hypothyreose) pluss kvalme, og vært 40% sykmeldt i 3 uker. Jeg starter 100% neste uke, så jeg går fra 35% til 100% sann plutselig! Jeg er motivert for å klare det men gruer meg en del. Skal snakke med sjefen mandag for å slippe blant annet nattevakter og få samtale med bedriftsjordmor, men noen som vet når det er vanlig å få tilrettelegging? Jeg klarer det meste så lenge jeg ikke blir superstressa og får spist, men det er sjeldent en slik dag. Sjefen drar i ferie neste onsdag og da ser jeg ikke henne før jeg tar ferie i august! Tenker også det kanskje blir vanskelig med tilrettelegging om sommeren da de fleste er i ferie og en kan ikke leie inn ekstra folk foreks.. Jeg har sett gravide hos oss som har gjort kun papirarbeid en god stund mens andre høygravide har gjort alt, så er liksom usikker på hva jeg kan forvente av meg selv etterhvert og av arbeidsplassen.. målet er såklart å klare alle vaktene frem til august, men man vet jo aldri med disse kroppene