Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Er det noen som allerede har fått tilrettelegging på arbeidsplassen?
Jeg er bare 5+2 og jobber i barnehage. Kjenner jeg blir utrolig fort sliten og småkvalm utover dagen. Må ta meg mange sitte pauser og små spisepauser. Føler jeg lager mye styr allerede Føler liksom ikke at jeg er langt nok på vei til å ta ekstra pauser osv, men det trengs! Er helt utslitt etter en jobb dag.
Ikke tilrettelegging som sådan, men jeg har kontorjobb og merker definitivt at jeg ikke er helt på plass, for å si det sånn. Sliter med fokus og konsentrasjon, og får sånne små lommer av småkvalme innimellom. Og tisser ekstremt mye. Jobba i bhg før, og misunner deg ikke
Forrige graviditet var jeg i 100%jobb hele veien, men det var med corona-hjemmekontor, og hadde nok ikke klart det om det var på fysisk kontor hele tida. Spent på hvordan det blir denne gangen. Kommer ikke til å presse meg hardere enn jeg må- har ei hjemme jeg må ha overskudd til og, og hensynet til henne og spiren veier tyngst.