Noen som vet om arbeidsgiver taper mye på å ha ansatte i tilrettelegging? Vet de får noe refundert av nav, men det er visst ikke nok i følge sjefen min! Jeg har til nå jobbet hver dag unntatt en fridag i uka fra kl. 08-12. Fungert supert, men i dag fikk jeg beskjed om at jeg må begynne å jobbe fra kl. 12.00 i stedet. Da leier de inn en vikar fra 08-12 og når jeg kommer drar jo denne vikaren og det er ingen ekstra der. Dette går jo utover de andre jeg jobber sammen med da det er grunner til at jeg får tilrettelegging og jeg får ikke gjort alle arb.oppgaver som før (får da dårlig samvittighet)...Føler jeg går noen skritt tilbake og rett i stresset med å hente mann på jobb, handle mat, hente unger i barnehagen, lage middag, slappe av i fem min før det er avgårde igjen til fritidsaktiviteter. Vet at dette er typisk hverdagsstress, noe jeg takler greit til vanlig, men akkurat nå i denne tilstanden er det litt ekstra slitsomt... Jobber forresten som sykepleier på et bosenter hvor de fleste beboerne egentlig er pleietrengende/sykehjemspasienter
.
Ble visst litt sytete dette, men godt å få ut litt frustrasjon også
.
Ble visst litt sytete dette, men godt å få ut litt frustrasjon også