Tilpassing på jobb

Augustspire

Gift med forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Maiskolbene 2023 :-)
Junibollene 2023
Er det flere enn meg som synes det er veldig vanskelig å si hvilke tilpassinger man trenger på jobb i disse tider?

Nå er jo hele arbeidsplassen under stort press og jeg ønsker å hjelpe til, ikke bare kreve tilpassing :banghead:
I tillegg er det vanskelig å si konkrete tiltak som kan lette arbeisdagen min.

Hva jobber du med? I disse tider med mange endrede arbeidsoppgaver har vi fokusert på hva folk føler de kan bidra med og hva de mestrer ifht nye oppgaver og tilrettelegging. alle er forskjellige og ikke alt arbeidsgiver har oversikt over i disse dager. Ta saken i egen hånd og tilby hva du syns du kan gjøre.

Hva jobber du med? I disse tider med mange endrede arbeidsoppgaver har vi fokusert på hva folk føler de kan bidra med og hva de mestrer ifht nye oppgaver og tilrettelegging. alle er forskjellige og ikke alt arbeidsgiver har oversikt over i disse dager. Ta saken i egen hånd og tilby hva du syns du kan gjøre.
Jobber logistikk på ett varehus. Og nå er det flere avdelinger som stenger som går over på logistikk. Håper å få ansvaret for å lære opp de nye.

Jeg har forsøkt å være så tydelig som mulig, da det er umulig for leder å vite hva jeg trenger. Jobber som spesialsykepleier, har blant annet bedt om å slippe å utføre koronatesting og ha generelt mindre pasientkontakt. Har nylig bedt om å slippe nattevakter.

Ja, det er litt vanskelig. Men samtidig en viktig rettighet! Jeg er heldig som har sjef og medarbeidere som spør om det er noe spesielt jeg trenger.

Ja, det er litt vanskelig. Men samtidig en viktig rettighet! Jeg er heldig som har sjef og medarbeidere som spør om det er noe spesielt jeg trenger.
Jeg har også medarbeidere som passer på meg :)

Back
Topp