Tilleggsernæring?

ORIGINAL: Tammis

Stakkars liten da. Forferdelig hva hun må gjennomgå. Håper hun blir bedre snart.
Har du prøvd litt most banan?

Er så vondt å se unga sine ha vondt og smerter. Også vet man liksom ikke hva man skal ta seg til heller..
Noe dårlig mamma er du iallefall ikke. Få deg litt søvn nå

Takk,men jeg klarer ikke sove, har akkuratt spist frokost/lunsj/middag alt i ett pluss sjokolade og potetgull dessuten må jeg avreagere litt her inne før det blir kvelden på meg..

Syke barn er skikkelig fælt. Det er så rart for jeg har jobbet med det i flere år og hadde aldri tenkt at jeg skulle ble så utafor når det gjalt min egen...Men det ordner seg jo. Skal si jeg beundrer de som har kronisk syke barn f.eks....hvordan de takler sånt... men det er vel noe man bare må lære seg å takle...

ORIGINAL: teba

jada..eg berre såg det på butikken eg..er det gale å si det da? er ikkje så fæla interesert i diskusjoner at det gjør noe...[:D]..

Nei, jeg mente det ikke sånn, har også sett den i butikkhylla og lurt litt. Men siden jeg selv var allergisk for melk når jeg var liten, så venter med å gi henne melkeprod. til den tiden jeg mener er fornuftig. Det er jo alltid sånn at man må vurdere ting litt frem og tilbake.[;)]

Back
Topp