Tilkalling til OUL - klage

Mortilprins

Elsker forumet
Jeg føler jeg bare vil få ut litt frustrasjon og klage.

I dag fikk jeg tilkalling til ordinær ultralyd på fredag. Hadde da vært 18+4 om jeg fortsatt var gravid. Trodde sletting av timer etter at noen har en SA/MA/Abort var noe de gjorde? Ble ganske overrasket da jeg fikk time på sykehuset og kunne ikke skjønne hva det gjaldt.. Her sitter jeg da med en foss av tårer. Det er så bittert å kjenne på og tenke på det som kunne vært. Savnet etter den lille babyen...

Var vel 13+0 da jeg gikk gjennom den medisinske aborten. Blødde i 2,5 uker etterpå. Dette er nå 1 mnd og 4 dager siden. Kjenner jeg er irritert og stresset over at tr ikke har kommet enda. Vil bare kunne starte på en ny syklus og starte på prøvingen igjen!!

Når fikk dere tr igjen? Tok det lang tid før dere ble gravid igjen?
 
Last edited:
Jeg føler jeg bare vil få ut litt frustrasjon og klage.

I dag fikk jeg tilkalling til ordinær ultralyd på fredag. Hadde da vært 18+4 om jeg fortsatt var gravid. Trodde sletting av timer etter at noen har en SA/MA/Abort var noe de gjorde? Ble ganske overrasket da jeg fikk time på sykehuset og kunne ikke skjønne hva det gjaldt.. Her sitter jeg da med en foss av tårer. Det er så bittert å kjenne på og tenke på det som kunne vært. Savnet etter den lille babyen...

Var vel 13+0 da jeg gikk gjennom den medisinske aborten. Blødde i 2,5 uker etterpå. Dette er nå 1 mnd og 4 dager siden. Kjenner jeg er irritert og stresset over at den ikke har kommet enda. Vil bare kunne starte på en ny syklus og starte på prøvingen igjen!!

Når fikk dere tr igjen? Tok det lang tid før dere ble gravid igjen?

Man må dessverre sørge for å avbestille den timen selv. Opplevde det samme etter SA på samme tidspunkt som deg.
Jeg blødde i 2,5 uker og finne tr ca 31 dager etter den dagen hvor jeg blødde mest. Håper tr snart kommer tilbake hos deg også så dere kan prøve igjen. Jeg hadde 1 tr etter abort før jeg ble gravid igjen.
Stor klem ❤️
 
Så leit at du har mistet :( Jeg hadde en abort 16 juli, endte med kirurgisk. Fikk tilbake mensen 20 august, altså etter 35 dager. Er gravid igjen nå :) masse lykke til :Heartred
 
Hos meg gjorde sykehuset det selv. Jeg spurte nemlig om det. Men prosedyrer endrer seg, og det er forskjell fra sykehus til sykehus.
 
Så vondt med den påminningen om oul. Da jeg mistet i uke 16 ringte jordmor og avlyste for meg. Det var greit å slippe å ta den telefonen selv. Hadde jo fått timen..
 
Back
Topp