tilig ul....

linnjune

Glad i forumet
Er det mange av dere som skal ta tilig ul?

Ja, har bestilt i midten av uke 12

Jeg tror jeg får pga medisinske årsaker. jeg får litt hjelp til å få barnet så jeg ble lovt ekstra ul[:)]

Jeg får ul hver uke jeg...har verdens snilleste gyn[:D]

ORIGINAL: *kolibri*

*rekker opp hånden*[:)]

ja tenkte å ta det mellom uke 10 og 12, men har ikke bestilt noe enda[8|]

jeg har hørt at det ikke er så lurt med så ofte ul. stemmer det? vil barnet ta skade av det? det gjør vel sikkert ikke det når du får det til gyn!

kan ikke forestille meg at gyn gjør noe som kan skade babyen....? jeg får det pga har hatt svangerskap uten for livmoren, sa, og ma.... å for at jeg skal kunne slappe av...han er veldig snill med meg....[:D]

Jeg skal absolutt ha tidlig UL. Har hatt en del cyster på eggstokkene og får oppfølging av dette. Fastlegen var UL-apparat på kontoret, veldig greit.

Jeg får det også av legen fordi jeg har mistet tidligere. Men kommer nok til å ta en privat rundt uke 12 i tillegg dersom jeg ikke får mer. Greit å vite at alt er i orden når man runder tre måneder synes jeg[:)]

ja er godt med den tryggheten[:)]

Jeg skal også ha ul en gang i uka, har første ul til torsdag allerede. Gruer meg jeg. [&:]

ORIGINAL: civciv

Jeg skal også ha ul en gang i uka, har første ul til torsdag allerede. Gruer meg jeg. [&:]

ja skjønner godt hva du mener.... jeg har ikke bestilt meg time ennå pga gruer meg... er kjemperedd di skal finne noe galt....[:-]

ORIGINAL: linnjune

ja skjønner godt hva du mener.... jeg har ikke bestilt meg time ennå pga gruer meg... er kjemperedd di skal finne noe galt....[:-]

Jeg har de 3 siste gangene jeg har vært gravid vært på ul og alt har vært fint for så å komme igjen senere også har det ikke vært det lenger. Husker siste gangen så fikk jeg beskjed om at spiren hadde dødd siste 24 timene liksom, selvsagt uten at jeg hadde merket noe... [:(] Så for meg blir dette her veldig nervepirrende og jeg er ikke overbevist om at det blir noe baby i mai enda for å si det sånn.... Men jeg håper jo at det er min tur nå. [&:]

Jeg har de 3 siste gangene jeg har vært gravid vært på ul og alt har vært fint for så å komme igjen senere også har det ikke vært det lenger. Husker siste gangen så fikk jeg beskjed om at spiren hadde dødd siste 24 timene liksom, selvsagt uten at jeg hadde merket noe... [:(] Så for meg blir dette her veldig nervepirrende og jeg er ikke overbevist om at det blir noe baby i mai enda for å si det sånn.... Men jeg håper jo at det er min tur nå. [&:]

akkurat sånn jeg også føler det....[&o] men denne gangen er det vår tur[:D]

akkurat sånn jeg også føler det....[&o] men denne gangen er det vår tur[:D]

Krysser fingrene spesielt for oss denne gangen.

kan ikke forestille meg at gyn gjør noe som kan skade babyen....? jeg får det pga har hatt svangerskap uten for livmoren, sa, og ma.... å for at jeg skal kunne slappe av...han er veldig snill med meg....[:D]

Nei, det er jeg enig i. Da jeg hadde en innvendig ul med kontrastvæske hos klinikken hvor de behandler barnløshet ga de meg en ibux etterpå så det kan ikke være så ille for barnløshet liksom. Hvis det er så ille, hvorfor gir de meg den tabletten der!
Man hører så mye og vet ikke bestandig hva som er rett eller ikke.

ja skal man tro alt som blir sakt kommer man til å gå å være redd hele svangerskapet...[:D] men velger å tro at alt kommer til å gå bra uansett[;)]

Tror nok eg åg må ta tili ul :)

Back
Topp