Tili ul i dag. Å æ e live redd.

lykkelig2017

Forelsket i forumet
Etter den negative turn på ul sist æ va gravid. Når vi ante fred å ingen fare på ul i uke 12 så grue æ mæ i dag. E livredd før at d ikkje ska være liv der.
 
Etter den negative turn på ul sist æ va gravid. Når vi ante fred å ingen fare på ul i uke 12 så grue æ mæ i dag. E livredd før at d ikkje ska være liv der.

Det går nok kjempe fint:) Hadde akkurat samme følelse selv etter en MA i mai.

Denne gangen fikk jeg se et bankende hjerte 6+2:)

Hvor langt er du på vei?
 
Jeg kjenner selv på angsten at det ikke skal være liv der. Ul på meg også i dag! Hadde en SA i september, så sitter friskt i minne :( Itillegg er vi avgening av hjelp med ivf for å bli gravid.. Føler mye står på spill :(

Krysser fingre for at vi begge får se bankende hjerte <3
 
Det går nok kjempe fint:) Hadde akkurat samme følelse selv etter en MA i mai.

Denne gangen fikk jeg se et bankende hjerte 6+2:)

Hvor langt er du på vei?
Jeg kjenner selv på angsten at det ikke skal være liv der. Ul på meg også i dag! Hadde en SA i september, så sitter friskt i minne :( Itillegg er vi avgening av hjelp med ivf for å bli gravid.. Føler mye står på spill :(

Krysser fingre for at vi begge får se bankende hjerte <3


Ja æ hadde ma i juni. E 7-8uke litt usikker, men i alle fall 7 fulle uke. Regne me æ får no meir konkret i dag. Ska ha gubben me tel å holde mæ i hånda. Å håpe at æ får komme tel en av mannfolkan der oppe. Før ho kjerringa der oppe e så lite førståelsesfull å sir så mye ugjennomtenkt at man førlate meir nærvøs enn når man kom.
 
Er også livredd...har tul på mandag, hadde ma sist..
Det vil jo helst gå bra! Masse lykke til, og hold oss oppdatert på hvordan det gikk da :)
 
Lykke til :)
 
Lykke til! Det går nåkk bra denne gang skal du se☺️ Men skjønner bekymringene dine.. Hadde selv en SA sist og fikk se en tom livmor, men vi får krysse fingre og tær for at alt går bra for oss denne gang☺️☺️
 
så bra, gratulerer :)
 
Så fint! Gratulerer med bankende ♡
 
Back
Topp