Tilgangsansvarlige

Babyboom87

Elsker forumet
♡Julekulene 2021♡
Marsboerne 2023
Noen som har mulighet/lyst til og være tilgangsansvarlige?
Jeg har ingen aning hvordan det fungerer men det vet kanskje noen av dere andre?
Tror flere kan dele ansvaret!
Jeg har dessverre ikke mulighet pga jobb der jeg er borte 2 uker og ikke så aktiv!
 
Jeg vet ikke helt hva det innebærer? Jeg er innom her en del, så kanskje jeg kan være ansvarlig
Det er jo fantastisk , jeg har som sagt ikke helt peiling men tror det hvertfall har med å slippe folk inn i skjult forum etter 50 innlegg osv :)
 
Jeg vet ikke helt hva det innebærer? Jeg er innom her en del, så kanskje jeg kan være ansvarlig
Det innebærer å «godkjenne» nye medlem. Det vil si at medlemmer sender melding til deg, så sjekker du deres profil via en link og ser at de har vært medlem lenge nok og hatt nok innlegg på termingruppen for å dekke «kravene» for å bli medlem. Det er ofte et trøkk helt i begynnelsen, også roer det seg hvor noen spør her og der ettersom de blir med i gruppen. Deretter er det å sjekke hver måned at medlemmene følger kravene som er satt på skjult for å beholde medlemsskap der.
 
Bør være minst 2 tilgangsansvarlige. Jeg har dessverre ikke anledning denne gangen, da hverdagen er for travel og jeg ikke ønsker å bruke den tiden jeg har til forum på det da jeg er veldig sporadisk innom
 
Fant dette:

Skjult gruppe!
Alle grupper på forumet har mulighet til å få sin egen skjulte gruppe. Poenget med disse gruppene er at medlemmene kan "slippe seg litt mer løs" og være mer private. Ingen andre enn medlemmene i gruppen har tilgang her.

Regler vedr. skjulte grupper:

- Terminforumet må ha minimum 5000 innlegg totalt før dere kan få en skjult gruppe. Hvis dere ønsker en skjult gruppe så må dere i fellesskap finne et navn og en av dere som skal være tilgangsansvarlig. Deretter sender en av brukerne en melding til Forumansvarlig

I samarbeid med mange av dere som tilhører termingruppene har vi utarbeidet disse kriteriene du må oppfylle for å få tilgang:

- Du må ha laget deg et nick
- Du må stå oppført på terminlisten
- Du må ha skrevet minimum 50 innlegg i termingruppen (svar på tråder teller også som innlegg.)
- Du må ha vært medlem på Babyverdens forum i minimum 1 måned.
- Ved inaktivitet på det skjulte forumet over 30 dager kan tilgangen din bli fjernet.(10 innlegg eller mindre.)
 
Back
Topp