Tilgangsansvarlig

Dette fant jeg i Oktobergruppa under Info om skjult gruppe.


Slik sjekker du hvor mange innlegg du har :

Bruk søkefunksjonen:

http://forum.babyverden.no/search/6408604/?searchform=1

Stikkord -
La den være blank
Skrevet av medlem - Skriv inn nicket ditt
Nyere enn - La den være blank
Søk i underforumene - Velg termingruppen din

Tell :)
Viktig å huske å ta bort ‘’Hele forumet’’, for hvis ikke vil den telle alle innleggene totalt:)
 
Hvorfor vil man ha skjult gruppe hvis det ekskluderer masse brukere egentlig :p? Er det personlige/identifiserbare ting folk ønsker å dele eller hva er greia?
 
Hvorfor vil man ha skjult gruppe hvis det ekskluderer masse brukere egentlig :p? Er det personlige/identifiserbare ting folk ønsker å dele eller hva er greia?

Akkurat dette har jeg lurt på også. Folk ønsker jo gruppa for å kunne dele mer private ting - men det burde også gjelde de som ikke er mest skravlete på forumet? Synes det er veldig merkelig hele greia.
 
Akkurat dette har jeg lurt på også. Folk ønsker jo gruppa for å kunne dele mer private ting - men det burde også gjelde de som ikke er mest skravlete på forumet? Synes det er veldig merkelig hele greia.

jeg også! Også irriterende når man er usikker på termin..;)
 
Akkurat dette har jeg lurt på også. Folk ønsker jo gruppa for å kunne dele mer private ting - men det burde også gjelde de som ikke er mest skravlete på forumet? Synes det er veldig merkelig hele greia.

Skjønner godt tankegangen din. Reglene er vel mest for å sikre at ikke noen er medlem i skjult gruppe kun for å lese og ikke delta liksom. Samtidig burde det jo være rom for at alle ikke er like aktive.
Lurer på om man kan endre kravet til hvor mange innlegg man må skrive i mnd for å beholde tilgang, men vet ikke om man kan endre kravet for å få tilgang.
 
Hvorfor vil man ha skjult gruppe hvis det ekskluderer masse brukere egentlig :p? Er det personlige/identifiserbare ting folk ønsker å dele eller hva er greia?
For min del handler det om at man deler ting om sitt eget svangerskap i privat forum. Man kan være litt mer åpen og har litt mer kontroll på hvem som leser. Her kan i utgangspunktet kollegaer, venner og andre søke opp og lese, om de vil.

Og det er virkelig ikke høye krav som stilles. Hvis man deltar i noen grad så er man stort sett innafor.
 
Back
Topp