Tilgangsansvarlig

Vintermamma95

Betatt av forumet
Novemberbarna 2021
Da begynner vi å jobbe oss mot skjult gruppe her inne, men vi trenger ei som kan ta på seg oppgaven som tilgangsansvarlig. Sånn jeg forstår det er det bare en som kan være det utifra dette:
Regler vedr. skjulte grupper:

- Terminforumet må ha minimum 5000 innlegg totalt før dere kan få en skjult gruppe. Hvis dere ønsker en skjult gruppe så må dere i fellesskap finne et navn og en av dere som skal være tilgangsansvarlig. Deretter sender en av brukerne en melding til Forumansvarlig

Så er det noen som ønsker å ta denne oppgaven?:happy: Om det er fler, går det sikkert an å ha en avstemning på det vil jeg tro:happy:

Første tilgangsansvarlig: Azu

ønsker fortsatt ei til:happy:
 
Last edited:
Da begynner vi å jobbe oss mot skjult gruppe her inne, men vi trenger ei som kan ta på seg oppgaven som tilgangsansvarlig. Sånn jeg forstår det er det bare en som kan være det utifra dette:
Regler vedr. skjulte grupper:

- Terminforumet må ha minimum 5000 innlegg totalt før dere kan få en skjult gruppe. Hvis dere ønsker en skjult gruppe så må dere i fellesskap finne et navn og en av dere som skal være tilgangsansvarlig. Deretter sender en av brukerne en melding til Forumansvarlig

Så er det noen som ønsker å ta denne oppgaven?:happy: Om det er fler, går det sikkert an å ha en avstemning på det vil jeg tro:happy:

Ser at oktober har to. Så tror det er mulig å være to også.
 
Men leste jeg rett at man må ha kommentert 50 innlegg For og ver med i den?
 
Men leste jeg rett at man må ha kommentert 50 innlegg For og ver med i den?
Stemmer det ja;) ser du mangler 24 innlegg, så er bare å kommentere litt på leker og sånt, så kommer du fort opp i 50:happy: har en telle lek, så der kan du bare telle med fremover, så vipps er du oppi 50:happy:
 
Stemmer det ja;) ser du mangler 24 innlegg, så er bare å kommentere litt på leker og sånt, så kommer du fort opp i 50:happy: har en telle lek, så der kan du bare telle med fremover, så vipps er du oppi 50:happy:
Hvor ser man hvor mange innlegg man har her?:rolleyes:
 
Til meg står det øverst. Og for å finne hva andre har, trykker du bare på navnet:happy:
 

Vedlegg

  • E27B3011-4CEA-4B92-B720-EF31C0FB81B8.png
    E27B3011-4CEA-4B92-B720-EF31C0FB81B8.png
    97,1 KB · Visninger: 23
  • F18A3714-E235-4E9E-9045-0DC58BDB010E.png
    F18A3714-E235-4E9E-9045-0DC58BDB010E.png
    81,9 KB · Visninger: 25
Har jeg 45 da? :p
 

Vedlegg

  • Screenshot_20210409_135052_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_20210409_135052_com.android.chrome.jpg
    17,6 KB · Visninger: 23
Jeg kan sikkert være tilgangsansvarlig. :) Men jeg vil gjerne dele jobben med noen. ❤️
 
Dette fant jeg i Oktobergruppa under Info om skjult gruppe.


Slik sjekker du hvor mange innlegg du har :

Bruk søkefunksjonen:

http://forum.babyverden.no/search/6408604/?searchform=1

Stikkord -
La den være blank
Skrevet av medlem - Skriv inn nicket ditt
Nyere enn - La den være blank
Søk i underforumene - Velg termingruppen din

Tell :)
Tusen takk:D det fungerte. Og du slipper å telle alle innleggene, nederst på siden står det totalt:happy:
 
Back
Topp