Nå har vi snaaaart 5000 innlegg, og før vi kan sende melding til forummoderator og be om å få skjult forum må vi ha en tilgangsansvarlig. Jeg kan gjerne ta jobben, men hvis noen andre er interessert er det bare å melde seg 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg stemmer for deg som tilgangsansvarligNå har vi snaaaart 5000 innlegg, og før vi kan sende melding til forummoderator og be om å få skjult forum må vi ha en tilgangsansvarlig. Jeg kan gjerne ta jobben, men hvis noen andre er interessert er det bare å melde seg![]()

Nå har vi snaaaart 5000 innlegg, og før vi kan sende melding til forummoderator og be om å få skjult forum må vi ha en tilgangsansvarlig. Jeg kan gjerne ta jobben, men hvis noen andre er interessert er det bare å melde seg![]()
Jeg stemmer for deg som tilgangsansvarlig![]()
Eg stemmer og for deg![]()
Snille dere, da sender jeg melding til moderator med en gangStemmer på deg![]()
Nå har vi snaaaart 5000 innlegg, og før vi kan sende melding til forummoderator og be om å få skjult forum må vi ha en tilgangsansvarlig. Jeg kan gjerne ta jobben, men hvis noen andre er interessert er det bare å melde seg![]()
Fikk svar fra moderator nå, og skjult forum blir ordnet i morgen![]()